Terug naar overzicht
Ik vind de eerste de mooiste. Het elegantste.Ik heb ook de indruk (maar dat is misschien ook gewoon door de foto) dat die schoenen allemaal zo'n hoge wreef hebben? Ze lijken nogal ruim aan de bovenkant (snap je wat ik bedoel?). Bij mij zouden ze dus gewoon uitvallen.Misschien daarom dat ik voor de eerste zou kiezen, omdat die dat dus totaal niet heeft. Dat is een super fijn schoentje, en heeft dus mijn persoonlijke absolute voorkeur.
Ik vind de tweede en de vijfde het mooiste
Ik vind de vijfde de mooiste
ik persoonlijk vind de 4de het mooiste...
De vierde en de vijfde hebben mijn voorkeur!! X
Mijn favoriete paar is nr. 5!
hihihi, en ik ga weer voor de tweede en vierde!Vrees dat je er niet wijzer uit gaat worden hier succes met je keuze...
Ik vind de 4de ook het mooist!
Ik vind de 4 de de mooiste
4 & 5 ♥
4 of 5 !!! en als ik dan echt moet kiezen nr 4. Vind ik hééél elegant en toch ook wel een beetje sexy wat ook wel mag op je trouw hé :p
1 en 5
Nummer 5 !
Hehe...mercikes voor de vele reacties alvast ;-) 4&5 zijn vallen al goed in de smaak... Het gaat nog moeilijk worden ;-)
de eerste ;-) maar zoveel verschillende reacties maken het niet simpelder he :-)gewoon je hart volgen succes en groetjes natacha
1 of 4 ;)
5! :-)
1 en 5 vind ik het elegantste.
4!!!
2e en de 4e vind ik de mooiste!
ik vinde nummer 2 de mooiste
1ste of 5de
Ik kies voor de 5de! Heel mooi en elegant!
absoluut 5!
Mercikes voor alle reacties...Aaahhh ik kan niet kiezen...het zal van het budget afhangen van de mama ;-)
Ik heb het gedurfd om mijn schoenen online te bestellen ...Het zijn er totaal andere geworden ;-)Ik wil geen klassieke trouwschoenen ;-) maar wou iets dat paste bij de stijl van de trouw (kleuren schema: zilver - oud roze tinten) en mss erna nog zou kunnen aan doen...http://www.elegantsteps.co.uk/products/Paradox-Pink-Zar... Nu afwachten tot ze geleverd worden...pas beschikbaar eind november