Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juwelen

8-10-2013 18:59:29
Heb net mijn bruidsjuwelen besteld, namelijk ketting, oorbellen en een armband en kreeg er gratis 6 curlies bij. Super blij! Spannend afwachten tot ze in de brievenbus zitten! Heb wel nog 261 dagen maar probeer de aankopen te spreiden, en de armand kan 2-3 weken sturen. Heb besteld bij deze site: http://www.lemony.nu/welkom.php
Weer iets om af te vinken

Melissa
27-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 774

Nele
4-7-2014
 Meld misbruik8-10-2013 21:55:00

Er zitten wel leuke dingen tussen. Laat je weten als je ze hebt en hoe het resultaat is.

Kelly
17-5-2014
 Meld misbruik8-10-2013 23:09:26

Amai echt heel mooie dingen hierop, die ga ik bij mijn favorieten plaatsen. Mss dom vraagje maar wat zijn curlies? :- s .

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik9-10-2013 2:50:20

@ Nele: zal het laten weten. Had een armband besteld die na verdere opvraging door lemony blijkbaar niet meer te verkrijgen is, ze hebben me een andere duurdere armband voorgesteld die goed past bij mijn ketting en oorbellen aan de prijs van de eerste armband of ik kon mijn geld terug krijgen of zelf iets anders kiezen. Tot nu toe dus zeer tevreden over de service. De armband kan wel 2-3weken duren. De rest was direct leverbaar. @ kelly: je moet maar eens kijken op de site, curlies zijn kleine versieringen die je in je haar kan vast maken door ze erin te draaien. Zeer mooi om een half opgestoken kapsel te versieren.

Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik9-10-2013 8:34:31

Hey Melissa,

ik doe dat ook; de aankopen spreiden. Zo kunnen we door blijven sparen en ondertussen dingen aankopen zonder dat we het teveel voelen. Bovendien heb ik zo het gevoel dat ik altijd wel iets aan het doen ben voor onze trouw zonder dat het teveel in één keer wordt en daarna weer eventjes niets... Bij ons nog 135 dagen en het begint te kriebelen. En dit terwijl we nog een hele tijd te gaan hebben... Ik heb mijn juwelen bij glitzy secrets besteld. Vrijdag besteld en op maandag zat alles al in de bus. Super service en kwaliteit! Ook een echte aanrader dus. Mijn haaraccessoires heb ik via Light in the Box besteld met wat schrik. Ik had al heel wat verhalen gelezen. Maar zolang je je aankopen wat verspreid en maar 22 € per keer aankoopt heb je niets last... Zalig, dat gevoel van afvinken ;)!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...