Terug naar overzicht
Kijkt eens bij JDesign. Zij zijn prijs/kwaliteit heel goed. De prijs ligt rond de 800 euro en ze komen met twee. http://www.jdes.be/wordpress/
Wij hebben Kurt Vermylen.. Wij betalen 550euro van 's morgens tot en met 1uur à 2uur na den openingsdans...
Wij hebben via via iemand gevonden; hij filmt vanaf de plechtigheid op het gemeentehuis tot na de openingsdans. Ze zijn met z'n tweetjes en dit gaat op zo'n 300 € komen.
wij hebben ook Kurt vermeylen
Wij hebben videochel, komt vanaf de buidegom aankomt (9 uur) tot 1 uur na de openingsdans. In principe 250 Euro, maar omdat wijver van hem wonen nog 50 euro transportkost. Hij vraagt wel om kleinigheid drank en eten voor hem te voorzien, bij ons zal hj de menu van feest gewoon mee eten. Ook zal hij voor marryoke clip zorgenx
Probleem is dat, 'gewoon eventjes filmen', inderdaad zo makkelijk is geworden als gevolg van alle automatische functies op een camera, dat er nu een legioen van wannabe videografen opstaat, dat onder de duiven van de professionele jongens aan het schieten is.Op zich is het natuurlijk geen probleem als iemand probeert de markt binnen tekomen door laag in te zetten qua prijs, maar het wordt minder als dat mogelijkwordt gemaakt omdat die persoon zich wel uitgeeft als bedrijf, maar zich nietzo gedraagt (niet/slecht verzekerd, geen belasting afdragen, geen ondernemingsnummer, etc) .. Zo verzieken ze de markt voor de mensen die welvoor hun brood afhankelijk zijn van hun bedrijf. Om dan nog maar te zwijgen over het resultaat én aflevering?Een cameraman / fotograaf legt dé herinneringen van jullie dag vast ... denk daarom écht twee keer na alvorens een té goedkope cameraman / fotograaf te kiezen.Vond dit toepasselijk, vandaar mijn reactie.JarneJDesign
wij hebben : Image ReportLuc AdriaensStevoortse kiezel 693511 Kuringen - HasseltEn tot nu toe heel goed verlopen van afpsraken trouwen binnen 16 dagen en 7 uurtjes prijs 700€ en vind ik prijs/kwaliteit wel zijn geld waard hebben eerste gesprek stuk of 5 dvd b's van zijn werk gezien dus je weet hoe en wat.
Wij zouden ook graag de burgerlijke en kerkelijke trouw laten filmen. Helaas zitten we al aan ons budget... :-( Ik hoop dat we nog wat kunnen sparen en toch iemand kunnen laten filmen.
Ook ik bied videoreportages aan:http://www.discovideo.be/portfolio/ grtz
De vraag is of er op deze site nog verdere reclame mag gemaakt worden voor deze zwartwerkers.Volgens de gebruiksvoorwaarden van deze site zijn deze berichten zeker niet welkom.
Ik doe geen videoreportages, maar volg dit topic met enige ongerustheid omdat dezelfde trend onder fotografen al langer een probleem is: de prijs die als "norm" gehanteerd wordt door veel koppels (waar ik hen overigens zeker in begrijp, dus dit is geen verwijt), is duidelijk geen prijs meer die door eerlijke professionals kan gehanteerd worden. De genoemde prijzen hierboven doen me achterover vallen van verontwaardiging: minder dan 500€ voor een hele dag videoreportage? Zelfs zonder nabewerking (wat voor een fotoreportage al langer duurt dan de reportage zelf, laat staan bij video) is dat een uurloon van pakweg 10 tot 20€ per uur? Dat dekt zelfs de afschrijving van het materiaal niet??? BTW? Verzekering?Nogmaals, ik begrijp het standpunt van de koppels wel: het budget is een belangrijke factor uiteraard. Alleen jammer dat op een forum zoals hier geen duidelijk onderscheid zichtbaar is tussen "eerlijke professional" of "zwartwerkende amateur". Net daardoor krijgt de klant een volkomen verkeerd beeld van wat normale en abnormale prijzen zijn. Maar zoals ik al zei: ik reageer eigenlijk off topic dus bij deze: veel succes met de zoektocht, maar hou er toch rekening mee dat een amateur "filmpjesmaker" en een professionele videograaf niet hetzelfde is. Anders gezegd: je krijgt vaak waar je voor betaalt...Roeland Van de Velde---
Wij hebben ook JDesign gehad en zijn super tevreden, heel aangename en subtiele mensen en het belangrijkste: een super resultaat! En de richtprijs voor wat jij zou willen is reeds door Jessica gezegd in de eerste reactie .
Wij hadden vorige maand Freddy Van de Cauter als videograaf. Wij vonden hem via de zoekrobot van deze site . Met zoveel positieve reacties over hem kon het niet anders dan hij goed zou zijn. Wij zijn super tevreden. Prachtige DVD vorige week gekregen. Vlotte aangename man, zeer bedrijvig en zeker gemotiveerd. Wij betaalden minder dan 500 euro voor opnames vanaf 8.45 uur tot 2 uur 's nachts. Hebben hem wel 9 maand op voorhand gereserveerdVeel succes met je zoektocht en voorbereidingen.GroetjesGeorgie