Terug naar overzicht
Ik denk dat ik 65 EUR betaald heb... Weet niet of het een vast tarief is, maar ik dacht het wel.Anders even bellen met hen, zo weet je het snel.
Bij mij vertelde ze dat de retouchekosten tot 150 euro konden kosten. Ik ben nog niet voor mijn 1e pas geweest, dus ik kan je natuurlijk nog niet vertellen hoeveel het bij mij uiteindelijk gekost heeft. Zal ook te zien zijn wat er zoal moet gebeuren denk ik.
Hangt er volgens mij wat vanaf wat er moet gebeuren. Korter maken is vaak niet zo moeilijk. De taille vergroten ofzo lijkt me al een ingrijpender werk dat meer geld kan kosten, zeker als er vb. parels of kant op het borststuk zitten.
Mijn jurk komt uit een andere winkel maar tegen mij hebben ze gezegd dat alle standaardretouches in de prijs inbegrepen zitten. Mijn jurk heeft een sleep die in de jurk zelf verwerkt zit en er dus niet gewoon bovenop vast gemaakt is. Blijkbaar bestaat er toch een techniek om de sleep los te maken zodat ik hem er voor het avondfeest kan afhalen. Voor die retouche ga ik 75 euro moeten betalen. Het is een retouche die blijkbaar veel werk vraagt. Wij trouwen in augustus 2014 maar omdat ik er op tijd bij ben kunnen ze deze retouche in de winter doen en is het goedkoper. Als ik dat in het echte trouwseizoen had laten doen ging het veel duurder zijn hadden ze gezegd, net omdat het zoveel werk ik. Ze hebben dat bij mij ook direct op papier gezet dat ik het aan verminderde prijs kan laten doen. Er is nog een andere retouche die ik wil laten doen (iets bij voegen) maar daar weet ik nog geen prijs van). Ik zou dus zeker vragen of je vermindering kan krijgen voor bepaalde retouches als je ze in de winter laat doen.