Terug naar overzicht
Hihihi blij te horen dat ik niet alleen ben, ik heb ook al allerlei rampscenario dromen gehad. Denk dat dit zal duren tot de trouw erop zit, dus nog 260 dagen. Dit toont maar eens aan hoe veel we met de trouw bezig zijn, zelfs onbewust in onze slaap.
Hier ook nog eentje... Nog 281 dagen te gaan en ook veel nachtmerries en ook twijfels of ik de juiste keuzes maak... Ga misschien toch is een weekje proberen afstand te nemen van den trouw, want denk bijna aan niks anders meer!
Met nog 225 dagen op de teller hier hetzelfde ,maar mijn nachtmerries waren dat ik er opuit kwam dat men vriend mij bedroog. Men haren komen nog omhoog dat ik eraan terug denk :(
haha ik heb ook al gedroomd dat de zaal nog niet klaar stond en dat de gasten moesten wachten. En ze vonden het eten niet lekker. En ze vonden onze ideetjes allemaal stom. Hoop dat dit toch niet te vaak voorkomt want het doet je inderdaad wel twijfelen over dingen.
hier nog 155 dagen op de teller en voorlopig nog geen enkel nare droom gehad,mijn enige droom deze week is da mensen onze auto probeerden te steln en da ik volop op de vuist ging lool maar dromen goed of slecht over de trouw nee (nog) niet :p mag me dus best gelukkig prijzen dan.en zoals het men zelgt,dromen zijn bedrog hee,dus da komt allemaal wel goed :)
We hebben dezelfde trouwdatum! Voorlopig nog geen nachtmerries gehad, wel veel twijfels over details enzo.
haha ken dat gevoel, ik droomde een tijdje geleden dat we te laat in het gemeentehuis waren waardoor we niet meer mochten trouwen en heel ons feest werd afgelast...niet gezond voor de goede slaap zo'n trouw ;-)Gelukkig sindsdien valt het wel mee :D