TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lentl
28-6-2014
|
9-10-2013 21:08:36
Nathalie,
Ik ben bij Mia Monta geweest en goed ontvangen, maar uiteindelijk ga ik daar niet bestellen. Bij Conny ben ik al twee x geweest en zeer tevreden, op 24 nov zijn het opendeurdagen. Bij Conny krijg je 5% korting en op opendeurdag 25 eur korting. Ga proberen om volgende week eens bij Linea Lin langs te gaan, heb over deze wel al wat negatieve reacties gehoord, zullen zien
succes!
|
|
maartje
5-7-2014
|
10-10-2013 6:33:58
Hallo,
Over Mia Monta zijn de meningen verdeeld (zoek maar eens op het forum). Over Linea in Brugge heb ik al goeie dingen gehoord. Maar dta is natuurlijk maar een merk. De andere ken ik niet. Ik ga zelf bij Moderna en bij Pierre Yves om mijn zoektocht te beginnen. Van beide al veel goeie dingen gehoord (vooral over Moderna). Ik denk dat het toch belangrijk is om een winkel te nemen die zijn 'stiel' kent,ivm retouches enzo! Veel succes, ik laat hier op het forul wel na hoe het geweest is.
|
|
Nathalie
14-8-2014
|
10-10-2013 7:54:41
Bedankt alvast voor jullie reacties he
|
|
Vanessa
31-8-2013
|
10-10-2013 9:01:37
Ik ben bij Jagre geweest. Was ok maar niet meer dan dat. Verkoopster was vriendelijk maar ik hou meer van de persoonlijke service van een zelfstandige zoals bij La Tiara in Antwerpen.
|
|
lien
15-3-2014
|
10-10-2013 9:43:54
Ik heb mijn kleed besteld bij mia monta en ben tot nu toe heel tevreden. Ik ben bij moderna en pierre Yves ook geweest. Bij moderna wel gewoon eens binnengesprongen met de vriend bij voor wat informatie en daar waren ze super vriendelijk. Bij pierre Yves ga ik nooit meer terug. Dat zeg al genoeg zeker? Ik ben óók bij modeshow in Geraardsbergen geweest en bij bruidsboetiek caro. Van caro ook heel blij maar uiteindelijk toch voor een kleed bij mia monta gevallen.
|
|
Nele
4-7-2014
|
10-10-2013 10:13:05
Ik ben in januari (opendeurdag) eens langs geweest bij Mia Monta. Ik vertelde dat het nog te vroeg was voor een kleed te kiezen maar dat ik toch al wat info wou. Ze waren er heel vriendelijk en ik mocht er zelfs al jurken passen ook al wisten ze dat ik nog geen kleed zou kopen op dat moment. Ik heb ondertussen wel mijn kleed gevonden. Niet bij Mia Monta maar bij Couture Ann in Aalst.
|
|
Kim
4-10-2014
|
10-10-2013 15:04:50
Ben voor een suitekleedje bij Linea Rafaelli geweest in Brugge. Ik had de 'gerante' die was echt super vriendelijk en ze was eerlijk, dat heb ik heel graag. Nadien had ik een 'gewone' verkoopster die de zaak afhandelde voor 1ste en 2de pas (jaja ook voor suite is dat daar nodig ;-)) ik was er wel heel tevreden over. Mijn trouwkleed heb ik met 50% korting gekocht bij Koonings.
|
|
Nathalie
14-8-2014
|
10-10-2013 20:00:17
|@ Nele Ik ben ook van plan eens langs te gaan bij couture ann in aalst omdat ik daar al goede reacties van heb gehoord, ben eens benieuwd!
Ik laat jullie zeker iets weten waar ik ben geweest en mijn ervaringen en natuurlijk het belangrijkste of ik mijn jurk daar zou vinden ;-) ....
|
|
christel
1-11-2014
|
11-10-2013 7:19:46
Hallo
Hier mijn eerste winkel mia monta nooit meer! Heel onvriendelijk ik had een afspraak midden september omdat dan alles van collectie 2014 is, dan vertelde ik het is voor oktober 2014.! Maar wat doe jij hier al zo met een gezicht! Tja eens een kijkje nemen en heb maar twee kleren mogen aan doen ja zei die oude tante komt u in mei maar eens terug!..
Modeshow Geraardsbergen
Ook niet echt wat ik,zocht niet echt vriendelijk alle ik kwam ook info vragen en het was direct je moet een afspraak hebben ook al stond de winkel leeg gewoon beetje info hier vul dat briefje in we houden je op de hoogte,
Mijn top was Pierre Yves heel vriendelijk ook al te zien wie je hebt, heb daar zeker 4 keer terug geweest en heb mijn kleed daar gekocht puchen helpt niet en hebt dat ook direct gezegd een waarschuwend iemand is er twee waard ;)
Veel succes met je zoektocht.
|
|
Nele
4-7-2014
|
11-10-2013 15:14:07
@Nathalie: Toen ik de eerste keer ging kijken bij Couture Ann vond ik ze helemaal niet zo vriendelijk. Dit was tijdens de opendeurdag in januari. Nu ben ik in september terug geweest om jurken te passen en dan waren ze veel vriendelijker. Ik heb ook direct mijn jurk gevonden. Ik ben nadien wel nog eens gaan passen omdat ik begon te twijfelen door een reactie van mijn verloofde. Dit was totaal geen probleem. Ik heb wel al gehoord dat je wat geluk moet hebben in welk humeur de zaakvoerster is. Maar ik ben zeer tevreden over de service tot nu toe. Ik kijk al uit naar maart wanneer mijn kleed zal binnenkomen :). Veel geluk met je zoektocht en laat ons iets weten.
|
|
Nathalie
14-8-2014
|
21-10-2013 18:16:47
Hallo iedereen, Tot mijn verbazing heb ik gisteren op een opendeur mijn kleed al gevonden ! Had nooit gedacht dat ik dit zo snel zou vinden, ik die altijd twijfel . Het is een Linea Raffaelli geworden , weer iets afgevinkt van ons lijstje!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|