Nu Online
Momenteel zijn er 707 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen bruidswinkels?

9-10-2013 20:34:22
Hallo iedereen,

Na een hele tijd meevolgen van het forum , kan ik eindelijk zelf een berichtje plaatsen zonder geheimzinnig te moeten doen, kwestie van dat nu iedereen mag weten dat we gaan trouwen .....joehoe!!!

Volgende weekenden ga ik wat bruidswinkels bezoeken voor mijn kleed te vinden.
Heeft er iemand ervaringen met volgende winkels:
- mia monta: zottegem
- linea raffaelli : brugge
- jagre: antwerpen
- linea lin: lochristi

Informatie altijd welkom!
Bedankt iedereen!!!

Nathalie
14-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1708

Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik9-10-2013 21:08:36

Nathalie,

Ik ben bij Mia Monta geweest en goed ontvangen, maar uiteindelijk ga ik daar niet bestellen. Bij Conny ben ik al twee x geweest en zeer tevreden, op 24 nov zijn het opendeurdagen. Bij Conny krijg je 5% korting en op opendeurdag 25 eur korting.
Ga proberen om volgende week eens bij Linea Lin langs te gaan, heb over deze wel al wat negatieve reacties gehoord, zullen zien

succes!

maartje
5-7-2014
 Meld misbruik10-10-2013 6:33:58

Hallo, Over Mia Monta zijn de meningen verdeeld (zoek maar eens op het forum). Over Linea in Brugge heb ik al goeie dingen gehoord. Maar dta is natuurlijk maar een merk. De andere ken ik niet. Ik ga zelf bij Moderna en bij Pierre Yves om mijn zoektocht te beginnen. Van beide al veel goeie dingen gehoord (vooral over Moderna). Ik denk dat het toch belangrijk is om een winkel te nemen die zijn 'stiel' kent,ivm retouches enzo! Veel succes, ik laat hier op het forul wel na hoe het geweest is.

Nathalie
14-8-2014
 Meld misbruik10-10-2013 7:54:41

Bedankt alvast voor jullie reacties he

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik10-10-2013 9:01:37

Ik ben bij Jagre geweest. Was ok maar niet meer dan dat. Verkoopster was vriendelijk maar ik hou meer van de persoonlijke service van een zelfstandige zoals bij La Tiara in Antwerpen.

lien
15-3-2014
 Meld misbruik10-10-2013 9:43:54

Ik heb mijn kleed besteld bij mia monta en ben tot nu toe heel tevreden. Ik ben bij moderna en pierre Yves ook geweest. Bij moderna wel gewoon eens binnengesprongen met de vriend bij voor wat informatie en daar waren ze super vriendelijk. Bij pierre Yves ga ik nooit meer terug. Dat zeg al genoeg zeker? Ik ben óók bij modeshow in Geraardsbergen geweest en bij bruidsboetiek caro. Van caro ook heel blij maar uiteindelijk toch voor een kleed bij mia monta gevallen.

Nele
4-7-2014
 Meld misbruik10-10-2013 10:13:05

Ik ben in januari (opendeurdag) eens langs geweest bij Mia Monta. Ik vertelde dat het nog te vroeg was voor een kleed te kiezen maar dat ik toch al wat info wou. Ze waren er heel vriendelijk en ik mocht er zelfs al jurken passen ook al wisten ze dat ik nog geen kleed zou kopen op dat moment.
Ik heb ondertussen wel mijn kleed gevonden. Niet bij Mia Monta maar bij Couture Ann in Aalst.

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik10-10-2013 15:04:50

Ben voor een suitekleedje bij Linea Rafaelli geweest in Brugge. Ik had de 'gerante' die was echt super vriendelijk en ze was eerlijk, dat heb ik heel graag. Nadien had ik een 'gewone' verkoopster die de zaak afhandelde voor 1ste en 2de pas (jaja ook voor suite is dat daar nodig ;-)) ik was er wel heel tevreden over. Mijn trouwkleed heb ik met 50% korting gekocht bij Koonings.

Nathalie
14-8-2014
 Meld misbruik10-10-2013 20:00:17

|@ Nele
Ik ben ook van plan eens langs te gaan bij couture ann in aalst omdat ik daar al goede reacties van heb gehoord, ben eens benieuwd!

Ik laat jullie zeker iets weten waar ik ben geweest en mijn ervaringen en natuurlijk het belangrijkste of ik mijn jurk daar zou vinden ;-) ....

christel
1-11-2014
 Meld misbruik11-10-2013 7:19:46

Hallo Hier mijn eerste winkel mia monta nooit meer! Heel onvriendelijk ik had een afspraak midden september omdat dan alles van collectie 2014 is, dan vertelde ik het is voor oktober 2014.! Maar wat doe jij hier al zo met een gezicht! Tja eens een kijkje nemen en heb maar twee kleren mogen aan doen ja zei die oude tante komt u in mei maar eens terug!.. Modeshow Geraardsbergen Ook niet echt wat ik,zocht niet echt vriendelijk alle ik kwam ook info vragen en het was direct je moet een afspraak hebben ook al stond de winkel leeg gewoon beetje info hier vul dat briefje in we houden je op de hoogte, Mijn top was Pierre Yves heel vriendelijk ook al te zien wie je hebt, heb daar zeker 4 keer terug geweest en heb mijn kleed daar gekocht puchen helpt niet en hebt dat ook direct gezegd een waarschuwend iemand is er twee waard ;) Veel succes met je zoektocht.

Nele
4-7-2014
 Meld misbruik11-10-2013 15:14:07

@Nathalie: Toen ik de eerste keer ging kijken bij Couture Ann vond ik ze helemaal niet zo vriendelijk. Dit was tijdens de opendeurdag in januari.
Nu ben ik in september terug geweest om jurken te passen en dan waren ze veel vriendelijker. Ik heb ook direct mijn jurk gevonden. Ik ben nadien wel nog eens gaan passen omdat ik begon te twijfelen door een reactie van mijn verloofde. Dit was totaal geen probleem. Ik heb wel al gehoord dat je wat geluk moet hebben in welk humeur de zaakvoerster is. Maar ik ben zeer tevreden over de service tot nu toe.
Ik kijk al uit naar maart wanneer mijn kleed zal binnenkomen :).
Veel geluk met je zoektocht en laat ons iets weten.

Nathalie
14-8-2014
 Meld misbruik21-10-2013 18:16:47

Hallo iedereen,
Tot mijn verbazing heb ik gisteren op een opendeur mijn kleed al gevonden !
Had nooit gedacht dat ik dit zo snel zou vinden, ik die altijd twijfel .
Het is een Linea Raffaelli geworden , weer iets afgevinkt van ons lijstje!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info