Terug naar overzicht
ik zit hier met hezelde probleem.ik wacht nog eventjes want in december,januari komt de communiecollectie uit en dan kan je toch iets vinden dat ze achteraf ook nog kunnen dragen.
Wij hebben voor ons zoontje(4jaar) een kostuum gekocht met das. Alleen schoentjes moeten we nog kopen.Voor de meisjes (9maanden en 2.5jaar) hebben we enkel een bolero-jasje gekocht, indentiek als het mijne. Daaronder gaan we in januari kijken voor een communikleedje dat ze kunnen dragen. Dat kan dan nadien nog heel de zomer afgedragen worden.Wij kopen het aan bij Little Princess in Antwerpen.Niet goedkoop, maar SUPEEEEERRRRRRR schattig allemaal !Groetjes,
Ik had ook in gedachten om eens tss de communie collectie te gaan kijken voor de 2 meisjes Ofwel maakt schoonmoeder zelf iets
Bij Bruidsparadijs hebben ze ook een kinderafdeling!
Suits you well heeft een hele mooie kindercollectie, maar dat ligt wel niet in de buurt. Online bestellen is natuurlijk ook een mogelijkheid.
ik maak voor mijn meisjes de jurkjes zelf ze zijn niet het zelfde als mijn trouwjurk maar wel heel erg duidelijk op geinspireert voor de 4 ben ik iets minder dan 100 euro aan materiaal kwijt en in mijn hoofd lijkt het super schattig allesinds :)