TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
4-10-2014
|
10-10-2013 15:01:24
Goe bezig Sara ;-) Leuk om je verslag hier tegen te komen :-p Geniet nu maar van het getrouwde leven, volgend jaar is het mijnen toer :-) x
|
|
Nele
13-9-2014
|
10-10-2013 15:31:46
Proficiat! Fijn dat het zo'n perfecte dag was. Ik heb nog al positieve dingen gehoord over Chabelle, ga ik zeker onthouden.
|
|
tania
31-5-2014
|
10-10-2013 20:13:24
Oh wat een leuke dag lijkt me!!!
Wij gaan ook trouwen in het strijboshof wat hebben jullie allemaal genomen welke formule en zijn er dingen die je ons kan aan en af raden ?
Groetjes tania
|
|
Steph
|
10-10-2013 20:17:11
Sara, proficiat met jullie huwelijk.Je vermeldt dat jullie "Gastenkaartjes met vragen op elke tafel" hadden. Wat bedoel je daarmee? Was dat voor het gastenboek? Of al een bedankkaartje?
|
|
Katrien
19-1-2018
|
10-10-2013 21:23:23
proficiat! leuk om te horen dat je een zalige dag gehad hebt. mag ik vragen hoe de DJ heette, ze werken daar met verschillende Dj's. Groetjes
|
|
sara
5-10-2013
|
15-10-2013 20:37:54
@ Katrien: bij ons was het dj Bram.
@ Steph: wij hadden gewoon zelf kaartjes laten drukken op de voorzijde gastenkaartje, en op de achterzijde een vraag. Zo hadden we 10 verschillende vragen. Bij de praatpaal hadden we een koffer gezet waar ze de kaartjes in konden leggen. Deze kaartjes gaan we laten bundelen zodat we een boekje hebben.
@ Tania: Wij hadden de All in formule, voorgerecht aan tafel, hoofdgerecht buffet en ijstaart als dessert. Om 00.30u zijn ze nog rond geweest met de frietjes. Dranken bij inbegrepen. Wij zijn heel content van deze formule, omdat er veel grote drinkers waren :-). Bij de receptie hadden we hapjes formule 1, dit was ook zeer goed! Vrienden van ons hebben daar hapjes buffet genomen en dit vond ik persoonlijk duur voor de hapjes die je kreeg.
@Nele: zeker een aanrader
@ Kim: Hoe je leven in korte tijd kan veranderen :-D En idd nu jullie toer, SPANNEND ;-)
Groetjes
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |