Terug naar overzicht
Wij hebben zelf de man van een collega als DJ, Steve Roten, hij werkt ook professioneel vaak voor verschillende feestzalen. Hij doet dit natuurlijk ook op andere plaatsen. Wij hebben hem gekozen omdat we een zelfde mengeling van publiek hebben en hij daarin thuis is. Grappig genoeg werd hij omwille van dezelfde reden ook aangeraden door onze feestzaal zonder dat ze wisten dat hij al onze DJ was . Als je wil dan bezorg ik je graag de gegevens eens kan je maar eens proberen of hij nog vrij is. Is wel woonachtig in Aarschot.
Hallo An, Dat zou heel fijn zijn als je me zijn gegevens kan doorgeven.Alvast bedankt!
Goeie datum gekozen. Wij zijn dit jaar op 6 september getrouwd ;-)Succes met de voorbereidingen.
Ooh leuk om te horen, ik trouw een week na jou en mijn feest gaat ook door in de beemden. Mijn dj is een collega van mij. De beemden heeft zelf ook een dj maar ik weet niet of dit een goede dj is.groetjes en nog veel succes met het verder plannen!
Hey, ik wil hier toch even kwijt, als je onafhankelijk je mening geeft over een DJ die de site niet sponsord, je bericht wordt verwijderd. Dus voor onafhankelijk advies moet je op deze site niet zijn, omdat blijkbaar enkel de betalende DJ's hier vermeld mogen worden. Als dit het idee is van vrije menigsuiting, dan kan je dit geen "forum" noemen, maar dan kan je beter naar de reclame op TV kijken. Een goede DJ hoeft geen reclame te maken, maar wordt aanbevolen door mensen die positieve ervaringen hebben. Wanneer je dan je positieve ervaring wilt delen zou dit reclame zijn !Als je dit zou toelaten krijgen de mensen die hier raad zoeken tenminste onafhankelijk advies en ervaringen...