TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evy
|
11-10-2013 8:53:29
Super leuk, Wendy. Onze ringen komen ook van daar. Nog enkele maanden en we mogen ze gaan afhalen :)
|
|
eva
9-8-2014
|
11-10-2013 9:00:01
Hey,
Super leuk!
Mag ik weten wat zo de prijzen zijn bij perle d'amour?
Grtjes
|
|
wendy
24-5-2014
|
11-10-2013 9:14:33
@ evy, wij mogen ze in januari ook gaan halen, mocht ook in december, maar dat was voor ons al een drukke maand, ben ook benieuwd :-)
@ eva : is moeilijk te zeggen welke prijzen, ligt eraan wat jezelf wilt goud 18k,14k, of 9k
er waren ringen bij van 500euro(deze was niet mijn smaak) voor een koppel tot 9000 euro voor een enkele.
hij zoekt en puzzelt echt voor u budget, vb als u budget rond de 1000 euro ligt gaat hij geen ringen van 1500euro en meer laten zien.
hij geeft veel uitleg en heeft goede ideeen
vb in ons geval kan mijn ventje om werkreden alleen maar op zaterdag en zondag zijn ring dragen, hij stelde voor om een 9k ring te nemen voor mijn verloofde, om de prijs te drukken of voor mijne ring wat extra doen.
Dat doen ze bv in de juwelenwinkels waar wij zijn gaan kijken niet, daar is het te nemen of te laten.
ik had een koppel ringen gezien in winkel, (en op internet) 2648 euro, die kregen we daar voor meer als 1000 euro minder , krak hetzelfde. maar het ligt allemaal aan je smaak en wat je zelf wilt.
groetjes
|
|
evy
|
11-10-2013 9:21:03
Wij in december :) Voor mij is het een gouden afgeronde ring geworden (ietsje breder) met drie steentjes verticaal in het midden. Hij wordt dan in ijsmat gemaakt. Wel spannend want had hem toen in blinkend goud gepast. Ben zo curieus :)
|
|
inneke
21-6-2014
|
11-10-2013 10:45:29
Hey,
Waar is dat gelegen?
T lijkt me na jullie berichtjes te lezen de moeite, maar het moet niet te ver zijn ook niet natuurlijk...
|
|
tinne
23-5-2014
|
|
|
sandrine
14-3-2014
|
11-10-2013 13:20:32
hey ik ga naar NYS in kortrijk en zal ook auro design ringen kiezen,we hebben ze eigenlijk al gekozen maar we moeten wel nog naar de juwelier voor de maten en het graveren en de datum wnr we ze willen kopen hee :p als je naar bicolor gaat de 2de paar ringen gaan wij kiezen :)
|
|
tinne
23-5-2014
|
11-10-2013 13:33:29
ben is op de site gaan zien van perle d'amour,maar vind het maar iets raar. een adres geven ze niet wegens veiligheid. is het dan geen winkel ofzo want dan stel ik mij al de vraag over de echtheid.
een onzeker bruidje
|
|
evy
|
11-10-2013 13:44:28
Dag Tinne, het lijkt inderdaad raar (vonden we ook eerst). Het is bij hem thuis (dus niet echt een winkel) en hij heeft dummies van alle grote collecties. Aangezien het in een prive-woning is, snap ik wel waarom het adres niet zomaar op de website staat. Je hebt er zeer veel keuze. Denk dat wij er drie uur gezeten hebben en er wordt echt rekening gehouden met jouw budget. Je krijgt ook goede raad. Ik heb geen lange, slanke vingers dus raadde hij aan om geen te smalle ring te nemen omdat dit niet zo flatteert. De prijzen liggen ook lager dan bij andere juweliers die wel een winkel hebben, net omdat er hier geen huurkosten etc zijn. Zeker het proberen waard en als je je er dan niet comfortabel bij voelt, dan weet je dat ook weer.
|
|
evy
|
11-10-2013 13:45:37
Inneke, in het Antwerpse.
|
|
inneke
21-6-2014
|
11-10-2013 14:32:28
Bedankt evy....
|
|
tinne
23-5-2014
|
13-10-2013 9:30:19
hey evy,merci voor den tip. heb toch is een afspraakje gemaakt en den 30ste om 19 uur mogen we komen. ben is benieuwd of we iets gaan vinden.
grtjs
|
|
inneke
21-6-2014
|
13-10-2013 11:03:48
Hey tinne,
Laat je hier dan iets weten hoe je ervaring was?
Groetjes
|
|
tinne
23-5-2014
|
13-10-2013 13:04:18
hey inneke,zal ik zeker doen. Het mailverkeer was al direct in orde. Ik kreeg direct 10 verschillende datums met uren bij,maar mits mijn aanstaande de komende 2 weken met de late staat had ik hun dit ook even gemeld. En ik kreeg diezelfde dag terug een mailtje met weer 10 verschillende datums en uren. Direct een dag vastgelegd en kreeg direct reactie dat deze dag voor ons gereserveerd was. Dus tot hier toe al heel positief . grtjs
|
|
inneke
21-6-2014
|
13-10-2013 13:42:59
Oké Tinne, ik ben ook nog steeds positief dan, als jij het bent ik ook ... ;-)
Kijk al uit naar je verslag 30 oktober..
Groetjes
|
|
wendy
24-5-2014
|
13-10-2013 14:29:30
Ik ben er zeker van dat dit een positieve ervaring gaat zijn ,
Zowel ik als mijn beste kameraad ( waar ik getuigen was)
Hebben onze ringen van daar. Alle 2 wantrouwige mensen :-)
Maar super tevreden, een prijs die je niet in een
gewone winkel zult vinden .
Nog een pluspunt , hij is niet een gewone verkoper , zoals je in de juwelen winkels ziet, maar een echte goudsmid , hij kan aan je eigen juwelen ook nog veranderingen doen,
Hij heeft zijn materiaal nog allemaal van in de tijd dat hij 2 winkels en een atelier had.
Hou er wel rekening mee dat je er 4 u kan zitten , wij zelfs 4.5 u
Maar je krijgt alle uitleg wel van hem ,
Veel succes met je keuze :-)
Groetjes
|
|
inneke
21-6-2014
|
27-10-2013 16:37:11
Nog drie keer slapen en Tinne gaat voor ringen zien. Ik kijk uit jaar haar ervaring. Het zal ervan afhangen of ik ook eens tot daar ga of niet.
Succes Tinne !
|
|
tinne
23-5-2014
|
30-10-2013 22:43:15
hier ben ik dan met het verslag van de ringen. Eerst en vooral al een belangrijk puntje wat ik heel tof vond en dat was dat ik rond 13 uur een smsje kreeg met een herinnering voor onze afspraak . Ik was het niet vergeten maar het ventje wel . Bij deze zijn we weer een ervaring rijker en wat zou ik zeggen? Waren we tevreden of niet? En of,de onze zijn besteld . Me happy! Ik kan niets anders dan lof over hem zijn,maar een tettergat za. Dan zeggen ze iets over vrouwen he,maar zo ne eerlijke mens. Je krijgt over alles ne uitleg,nu niet dat ik er iets van ken maar heb wel wat bij geleerd. de eerste lading ringen die we te zien kregen,een 10 tal dozen waar een 15 a 20 tal ringen inzitten had ik er maar ééntje naar men goesting uit gehaald ,dus ik was al redelijk bang . Toen zei hij mij dat hij nu een collectie ging pakken die ik zeker mooi vond en dat wist hij aan de hand van die ene ring en idd de volgende 5 dozen was mijne moog . daar heb ik er een 5tal uitgehaald en al de rest dat volgde was niet ons ding. En uit die 5 ringen is het den eerst geworden die ik mooi vond. Dus van die kweet nie hoeveel ringen da we zagen,hebben we onze droomring gevonden. Het zijn er geworden van Ines B. in het witgoud. Ik kan nog veel vertellen maar dan ben je morgen nog aan het lezen. Het enigste dat ik nog te vertellen heb is van maak een afspraak want het is echt de moeite en zo ne toffe mens. Veel succes inneke en bedankt wendy en evy voor den tip.
|
|
Nele
4-7-2014
|
31-10-2013 9:08:07
@ Tinne En wat is zo de prijs van jullie ringen als ik dat mag vragen?
|
|
tinne
23-5-2014
|
31-10-2013 13:56:49
hey nele, het hangt er natuurlijk vanaf zoals wendy hierboven al zei wat je pakt he. 9karaat,14 k,18k,..... Pak je witgoud,geel goud,rood goud,..... Zijn er steentjes in of niet. De onze komen op 1290 euro,was wel wat boven ons budget maar we waren er alle twee direct verliefd op en het is (normaal) iets voor de rest van ons leven. Dus we zullen wel bezuinigen op iets anders . Maar het is echt ne aanrader! grtjs
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|