Terug naar overzicht
Dirty bit van Black Eyed Peas start heel romantisch en dan volle ambiance!
bij ons heeft de DJ 'tonight's gonna be a good niiight' van black eyed peas gebruikt :-) mijn man wou eigenlijk een Harlem Shake doen, maar dat vond de DJ niet zo'n strak plan ;-) later op de avond is ie wel gepasseerd en dat gaf wel hilarische taferelen! Best op voorhand wel wat vrienden inlichten erover, zodat je daar niet alleen blijft staan....
Oh ja, misschien nog een tip, want zo hebben wij het deels gedaan:in plaats van te vermenigvuldigen, heeft de DJ in het midden van onze tegelplakker aan de hele zaal gevraagd om ons te vergezellen en dat werkte ook! Daarna heeft ie dus een dansschijfke opgezet :-)Maar dan moet je ook wel spontaan publiek hebben... Of ook hier weer een paar mensen inlichten - van zodra er een paar komen, volgt de rest meestal ook wel!
Ik denk persoonlijk dat je vrienden niet tijdens je openingsdans op de vloer zullen springen, daar dit ergens jullie exclusief, gereserveerd moment is natuurlijk, hoe zou je zelf zijn.Je wil het hen ook vragen terwijl daar staat...dan zit er wel enkele lege momenten tussen, waarbij iedereen je zit aan te staren en is het verrassingsmoment misschien verdwenen.Mijn inziens, laat je na je openingsdans een leuke uitnodiger draaien of inmixen, je dj laat dit weten aan het publiek en maken jullie uitnodigende gebaren...komen je vrienden en de rest vanzelf op de vloer. Maak het niet te moeilijk, anders worden je gasten onzeker en creëer je misschien het tegenovergestelde.grtz