Nu Online
Momenteel zijn er 386 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen

11-10-2013 13:51:05
hoi mensejeeuzzz,
de titel zegt het duidelijk ,de ringen.
we hebben gaan zien bij een juwelier in kortrijk (NYS) en al gaan vragen voor eventuele trouwringen.wat da allemaal kost enzo,we hadden dit in juni gedaan.
de vrouw gaf ons een site genaamd auro design.
we zijn dus gaan zien op internet en we keken in de categorie bi color ringen want dat is wat we beiden willen :)
we keken rond en de 2 de paar ringen wast van BAM!! we waren beiden op slag verliefd.
wel leuk dat zowel ik als de partner op dezelfde golflengte zitten voor de ringen :)
mijn vraag is nu,we trouwen in maart 2014 en vraag me af wanneer we de ringen moeten bestellen,want velen zeggen ik koop de ringen in december,januari en hun trouwdatums zijn april en mei 2014.
wnr moeten we nog eens naar de juwelier?we dachten in december te gaan en in januari de ringen te kopen,maar ik denk dat dat helemaal fout zit,nie?
want onze maten moeten goed zijn,de namen moeten gegraveerd zijn end e datum.dat neem t waarschijnlijk nogal veel tijd voor die juweliers,en we zijn niet de enige die trouwen dusja.
wanneer is het volgens jullie het best om alles te bespreken en te kiezen bij de juwelier voor in maar tte trouwen?

liefs sandrine xxx

sandrine
14-3-2014
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 939

lien
15-3-2014
 Meld misbruik11-10-2013 13:55:59

Ik trouw de dag na jullie en de onze zijn 2 maand geleden al besteld. Ik zou niet te lang wachten.

anke
24-5-2014
 Meld misbruik11-10-2013 14:04:17

Tegen ons was inderdaad gezegd van december januari voor in mei. Dus 2 maanden vroeger, oktober-november.
Dan zou ik inderdaad nu al gaan, je weet toch al welke je gaat nemen zeg je, dan kan je ze ook al bestellen he :).
Normaal ga je ze dan wel op tijd hebben, want sommige ringen duurt maar 2 weken, en dan inderdaad graveren. Maar de juwelier zei dat soms er wel problemen zijn met levering, of foute maat ed. en dat je dan best goed op tijd neemt, dat er eventueel nog mogelijkheden zijn om opnieuw te bestellen enz.

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik11-10-2013 14:12:35

dus het is best dat ik deze maand nog ga?
moet men dan al een voorschot betalen?want dat zal deze maand niet meer haalbaar zijn :( of betalen we de ringen pas als ze er zijn?

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik11-10-2013 14:16:05

Hey ik heb er ook eentje van Aurodesign, ben eind augustus getrouwd en ben maar pas in juli naar de juwelier geweest. Was nog ruimschoots op tijd hoor. Reken enkele weken. Aurodesign heeft een topservice.

wendy
24-5-2014
 Meld misbruik11-10-2013 14:16:16

hallo

wij zijn woensdag geweest voor de ringen en kunnen ze in januari gaan halen,

moest er dan nog iets veranderd worden hebben we nog tijd.

op dit moment staat het goud ook lager maar ze verwachten binnen dit en 2 weken weer een forse stijging.

wij hebben het voorbeeld gezien van een ring die woensdag vb 750 euro kosten, was op 26 aug nog 1293 euro!!! het goud stond toen hoog.

dus waarom nog wachten als je je keuze al gemaakt hebt :-)

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik11-10-2013 14:52:18

http://www.aurodesign.be/collection/bicolor_yellow.aspx dit zijn de ringen die we gekozen hebben,de 2de paar :) maar betalen we eerst een voorschot of niet?anders wil ik gerust deze maand nog gaan hoor

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik11-10-2013 15:58:23

Ik moest geen voorschot betalen.

Ann
14-9-2013
 Meld misbruik11-10-2013 16:08:04

Wij moesten een voorschot betalen van 1000€.
Het zal van juwelier tot juwelier afhangen.

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik11-10-2013 16:17:44

jou voorschot was 1000 euro,onze ringen kosten vandaag 614 euro voor de 2 ringen samen.da hangt denk ik voornamelijk van de prijs af.nie?nuja ik zal volgende week eens gaan zien si.

Evi
5-4-2014
 Meld misbruik11-10-2013 18:13:57

Het hangt af van de juwelier maar onze juwelier zei voor de ringen van aurodesign hebben ze zo'n 2 tot 3 weken nodig maar best een maand vooraf toch gaan. Wij gaan een 4 tal maanden voor onze trouw opnieuw.

Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik12-10-2013 1:07:10

Onze komen ook van auro design. Wij hebben ze al besteld omdat we dan korting kregen en de goudprijzen zeer gunstig waren.

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik12-10-2013 14:18:55

leuk annekatrien.da is dan op bepaalde momenten zeker da je korting krijgt,nie?
zou wel tof zijn als we maandag naar de juwelier gaan en da we korting krijgen.maar alsje ze dan bestel,je kan dan zelf kiezen tegen wnr ze zeker in de winkel moeten zijn,of zullen zij ons da dan zeggen wnr we ze kunnen kopen?
lijkt wel wa vroeg om in november/december me de ringen al in huis te hebben,nie?

Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik13-10-2013 1:45:09

Ze zullen normaal wel laten weten wanneer ze binnen zijn voor ze nog eens te passen en te kijken of ze goed zijn en dan gaan ze graveren. En ze zullen bij ons waarschijnlijk redelijk vroeg klaar zijn maar we leggen ze dan in mijn ouders hun kluis dan liggen ze daar toch veilig. Wij hadden korting met dat we die mensen van de juwelier op een huwelijksbeurs waren tegengekomen.

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik13-10-2013 10:55:05

ow zo,ja die korting zal er bij ons dan niet zijn :p
nuja ik ga morgen eens langs en zal zien wat ze zeggen hee.
dank jullie wel voor jullie meningen en tips xx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...