TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
mieke
30-11-2013
|
13-10-2013 9:40:35
Hoi, ja ik heb ook zo een ervaring met Pierre Yves, Ik had een afspraak om 16h en ben naar boven mogen gaan om16.45h! Ik had al reeds aan de telefoon gevraagd of ze een collectie hadden van de jaren 50, en vol overtuiging hadden ze mij gezegd, "natuurlijk mevrouw, kom maar langs" Toen ik dan uiteindelijk boven kwam, vroeg ik naar de collectie en plots kreeg ik te horen dat er niets bestond van collectie uit die tijd!!!!!!!!!! Ik was in alle staten, eerst 3 kwartier laten wachten voor te horen te krijgen dat het niet bestaat, toen hebben ze mij allerlei lelijke schepsels van kleden getoond,..... Ik heb dan maar gezegd, ik ben weg. Verschrikkelijke service, ik raad het aan iedereen af om naar daar te gaan.
|
|
Domana
17-5-2014
|
13-10-2013 13:01:15
Mijn kleed heb ik zaterdag ook bij Moderna besteld! Zeer tevreden van de service. Niet moeten wachten, geduldige verkoopsters (ze lieten me zelfs na sluitingstijd nog verder beslissen), ze kijken inderdaad naar wat bij je past. Uiteindelijk iets totaal anders dan eerst gedacht gekozen. Hopelijk verloopt de rest ook even vlot!
|
|
maartje
5-7-2014
|
13-10-2013 13:28:59
Hey Domana,
Ik heb van een vriendin gehoord dat het daar echt wel goed is qua retouches ook. Zij heeft er een suitekleed gekocht en haar zus het trouwkleed en ook eens een suitekleed. Door die ervaringen ben ik er naartoe gegaan. We zitten goed ;-)
Groetjes!
Maartje
|
|
Vanessa
25-9-2014
|
31-7-2014 17:40:19
Hoi allemaal, Ik heb voorlopig nog niet zo positieve ervaring met Moderna. In het begin heel vriendelijk en behulpzaam. Eens ik betaald had, was het al veel minder: ongeïnteresseerd en mij uur laten wachten. Bij het passen van het kleed willen ze het veel te groot laten en telkens ik dat opmerk doen ze dat af als onzin. Ik begin echt de indruk te krijgen dat ze mij telkens een retouche willen verkopen door het opzettelijk fout te doen. Ik ging er echt met een wrang gevoel buiten, ik heb spijt van mijn aankoop daar. Maar ik heb al voorschot betaald en heb niet veel tijd meer over om elders te gaan. groetjes Vanessa
|
|
maartje
5-7-2014
|
1-8-2014 6:55:15
Ik wil mijn eerste positieve post toch ook nuanceren, kan mij wel vinden in het verhaal van Vanessa. In het begin alle picobello, maar toen het op de retouches aankwam, was het heel wat minder: bustier te groot - reactie: mevrouw, dat zal u dan maar moeten opvullen - come again?? Ik heb behamaat 75D!! Uiteindelijk hebben ze dat wel na aandringen in orde gemaakt. Kleed was scheef geknipt na eerste retouche, en kleed was te lang. Heb heel de dag moeten sukkelen. Heb mijn kleed moeten optrekken met 1 hand om de kerk binnen te komen, wat een zicht! Openingsdans kon enkel doorgaan nadat mijn getuige alle lagen tule bij elkaar had gespeld - ook geen zicht maar anders gegarandeerd gevallen! Ben achteraf gaan klagen, en ze hebben mij vierkant in mijn gezicht uitgelachen. Pas goed op in welke zaak je je vertrouwen legt!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|