Terug naar overzicht
hey!als het mooi valt zonder hoepelrok, dan moet je dat niet dragen, tenzij dat je kleed wat te lang is (hoepel verkort een beetje) of je wil meer volume.ik heb ook geen hoepelrok gedragen.groetjes!
Bij welke winkel was dit? Ik heb dit ook voor.Maar ik kan eentje van een vriendin lenen. Maar wil volgende pasbeurt toch ook eens proberen zonder. Want de meeste vriendinnen hebben zonder gehad en dat ging perfect
Mijn kleed viel ook mooi zonder, maar om te stappen was het gemakkelijker met. Anders kruipt je kleed zo 'tussen je benen' :-) Probeer het allebei eens, stap er een eindje mee (meer dan vijf stapjes he, dat je echt weet of 't wel of niet goed zit). En beslis dan. Zo'n hoepel is niet zo duur, maar als je'm niet gebruikt is 't natuurlijk wel zonde van 't geld. Let er ook wel op dat hij écht goed past. De mijne was net iets te groot waardoor hij soms wat afzakte...
Was Moderna in Schepdaal.Je het moeilijk om anders te stappen gebruikten zij ook. Ik denk dan eerder ook: Hoe ga je dan zitten met zo'n hoepel? :-)
Sommige winkels raden het inderdaad aan maar ik heb al gehoord in de chiquere winkels dat de onderrok helemaal niet nodig is. Meestal gewoon om nog een extra verkoop te hebben. Het zal inderdaad wel meer volume geven
Ook wel handig als je een volumineus kleed hebt om naar toilet te gaan... Dan stop je gewoon al de stof in je hoepel, hoepel omhoog en je kan gemakkelijk gaan zitten ;-)
Ik heb dit ook voor en was in de winkel "Au louvre" in brussel! wel super vriendelijk en ze vroeg mij ook eerst te bevragen als iemand dat had aangezien ik het nog moest bijkopen!
Pas het eens met hoepel en zonder, kijk hoe het kleed valt, en probeer er zeker ook mee te stappen. Als dat prima lukt zonder hoepel, heb je hem niet nodig. Ik had ook een hoepel omdat ik zo veel minder gemakkelijk op mijn kleed stapte (was eigenlijk nét iets te lang, en inkorten kostte enorm veel), en het gaf ook een lichter gevoel omdat alle lagen stof van je kleed worden weggehouden! Ik doe mijne misschien weg voor een prijsje, maar het zou kunnen dat ik ook mijn jurk zelf verkoop (en dan kan ik hem er misschien beter bij verkopen).
Ik heb de mijne ook met en zonder gepast, en met hoepel bleef mijn kleedje veel mooier 'open' staan! Alles is afhankelijk van het kleed, proefondervindelijk bekijken!Succes!
Ik had ook een hoepel. Mijn kleed viel mooier en het is fijn dat je benen 'vrij' blijven, vooral dat vind ik het grote voordeel van zo'n onderrok. Zeker als het wat warmer is. Zitten is geen probleem met zo'n hoepel.Ik verkoop de mijne trouwens. Komt van bruidswinkel La Tiara, nieuwprijs 45 euro.Ik verkoop hem voor 20 euro. Ben van Brecht (noorderkempen). Opsturen lukt niet vanwege hoepel :-)Oh ja maat = 38.
Vanessa ik heb interesse in je hoepel, wil je een mailtje sturen?kathleen.valkenaars@gmail.com
Zitten met een hoepel valt mee hoor, er zit alleen onderaan een hoepel in he, niet bovenaan :-)
haha ja, ik denk dat ik het gewoon eens moet proberen om het me te kunnen voorstellen
Hey,Als je één nodig hebt, ik heb nog enen liggen van mijn trouw, mag je die zeker gebruiken, kan je het verschil zien!
Hey,
Als je één nodig hebt, ik heb nog enen liggen van mijn trouw, mag je die zeker gebruiken, kan je het verschil zien!