Terug naar overzicht
Aja,vergeten te zeggen.Het bruine kostuum is van het merk Wilvorsten het blauw-grijze van cossmo.grtjs
ik heb dat boekje ook gekregen toen ik daar jurken ben gaan passen. ik weet het hier niet meer direct liggen. Als je nog even kan wachten wil ik die prijzen wel eens na vragen voor jou. 26 oktober heb ik er een opnieuw een afspraak om een 2de keer te gaan passen. Ik kan je al wel zeggen dat mijn eerste afspraak daar enorm goed is me gevallen.
hey cecile,blijkbaar is het volgend weekend opendeur.Heb met men schoonmoeder afgesproken om is een kijkje te gaan nemen en dan kunnen we ook al is informeren .Mijn aanstaande staat volgend weekend met weekenddienst en zal dus niet mee kunnen .Maar dan gaat het waarschijnlijk toch te druk zijn naar ons goesting maar dan kunnen we desnoods ook een afspraak maken.In ieder geval heel hard bedankt om u te willen informeren en moest je dat boekje nog vinden hoor ik nog altijd graag u mening .grtjs
Ik ben persoonlijk totaal geen fan van het bruidsparadijs. Ik weet niet hoe het zit met kostuum, maar op de andere dingen zijn ze wel een pak duurder zoals bedankjes ed. en ik vond ze toen ook totaaaal niet vriendelijk.En nog al veel mensen gehoord anti-bruidsparadijs.
ik ook ANTI bruidsparadijs!!
oei dat klinkt niet zo goed.heb ondertussen richtprijzen van de kostuums en het gene dat wij het liefste zien schommelt tussen de 900 en 1200 euro en dat vind ik er echt wel over.Ook al betaald mijn schoonmoeder de kleren,dan wil ik het nog niet dat ze er zoveel voor betaald.heb al gedacht om met een foto naar youniek te gaan,heb al gehoord dat zij ook kostuums maken zoals je het wil.iemand daar al ervaring mee en mss richtprijzen?grtjs
Mijn afspraak bij het bruidsparadijs is nochtans super goed mee gevallen. Ik denk dat je over alle winkels wel goede en slechte commentaren kan vinden
wat wij voor mijn verloofde gedaan hebben is in een gewone winkel zijn pak gekochthet kostuum van mijn verloofde is van guess by marciano en koste 599 euro met alle aanpassingen op zijn maat aan (broekspijpen smaller en inkorten ect) zijn fushia hemd wat niet makkelijk te vinden was is er eentje van hugo boss wat we in de solden gevonden hebben en toen nog 70 euro betaald hebben, van de hemdjes hebben we er wel 2 gekocht omdat de aanstaande snel zweet en da fushia toont dat heel erg hard.in combinatie is het een heel vlot en jong kostuum wat hij achteraf gerust nog kan afdragen.een degelijke mannen kledingzaak kan je dus ook al goed helpen als je een jong kostuum wilt
Shari, ik denk ook eerder om het zo te doen...
Inneke, voor ons was dit de meest logische oplossing, de standaard trouwkostuums vinden we niet echt wauw zeker niet voor hun prijs en nu hebben we iets waar ik mijn toekomstige prachtig in vind
Neem gerust een kijkje bij ons. Onze prijzen liggen vast voor een 2-delig kostuum aan 780€ (volledig maatwerk). We hebben de mooiste stoffen die op de markt beschikbaar zijn (tot 150s).
we hebben zondag ééntje gekocht.hemd,broek,vest,das en schoenen voor maar 463 euro