Terug naar overzicht
Dat is de kleur van een niet gerodeerde witgouden ring. Elke witgouden ring heeft eigenlijk zo'n kleur. Als hij gerodeerd wordt krigt hij zijn zilveren kleur. Onze ringen komen van bij fede di oro. Een aanrader!
lijkt mij een beetje de stijl van Nico Taeymans, misschien kan je daar eens gaan kijken? Heeft onder andere een winkel in Antwerpen, aan de Wilde Zee/de Oudaan, maar de collectie is ook in heel wat andere juweliers te verkrijgen
Wij hebben onze champagnekleurige trouwringen laten maken door Ines B. uit Lier. Echt een aanrader! Krijg er vaak complimenten over!
Waarom haal je de ring niet bij hem zelf? Wij gaan daar ook gaan. Echt super service ook dat we daar kregen
Onze ringen komen van Anneleen Eyckmans uit Haacht! Je kan eens op haar site gaan kijken.
Wij hebben onze trouwringen gehaald bij De Faktorij in Hasselt. Zeker eens kijken op hun website. Dirk maakt exact wat je wil en is zeker betaalbaar (goedkoper dan wim meeusen) http://www.defaktorij.be/
onze ringen komen ook van Wim Meeusen! Goeie Service, en prijs valt heel goed mee. Als je hem een mailtje stuurt bezorgd hij de prijslijst...
Het is niet exact die kleur dat ik wel maar iets meer champagne/rose goud. Zijn naam ben ik al vaak tegen gekomen maar ik heb nog niet zoveel winkels gezien (hier in de buurt toch niet) waar ze zo'n ringen verkopen. Aangezien ik geen idee heb van de prijsklasse van zo'n type ring wil ik mij eerst wat informeren voor ik ergens een afspraak maak. Al de namen hier ga ik alvast is na kijken.
Hoi, zoals iemand hierboven al zei heeft Anneleen Eyckmans uit Haacht ongetwijfeld ringen in die stijl. Ook haar ex-man werkt in deze stijl en is goudsmid Bart Robeyns met winkeltje in Aarschot. Beiden hebben tot nu toe al mijn vragen al beantwoord via mails . Een pluspunt in drukke tijden! Succes!
bij Wim Meeusen hadden ze ook rosé ringen...
Bart Robeyns in Aarschot!!! Zeker en vast een aanrader. http://www.bartrobeyns.be/ tweede ring van boven links is ongeveer de mijne, maar dan in de kleur die jij bedoelt. Prijskaartje: voor onze twee ringen hebben we 1850 € betaald.