Terug naar overzicht
Fantastisch! Heerlijk gevoel toch ;-)
Ik ben heel benieuwd nu!
Ik kan al niet wachten tot de grote dag :-) ga hier niet te veel details zetten, want ik weet niet wie hier allemaal mee leest :-) maar ik vind het WOUW ;-)
ik heb daar ook mijn jurk gekocht :-) super service ook!
Geweldig..!!Ik was er toevallig ook wezen kijken zaterdag,maar je moet een afspraak maken om te passen..Dus nu wachten op mijn afspraak..Maar ze hebben daar hele mooie jurken :D
Ik ben er ook zaterdag geweest Janella :-) Wel met afspraakZe hebben er inderdaad heel mooie jurken!! 2 november heeft ze ook een opendeurdag!
Oh echt misschien was jij aan het passen..Grappig.. Ik was er rond 15.00 ofzo en er was iemand aan het passen.Ik heb morgen een afspraak,als ik niks vind ga ik 2 november nog een keer,heb het zo met haar afgesproken...
Nee dat was ik niet :-) ik had om 11u in de ochtend een afspraak
Hey , ik ben nog aan het zoeken. Maar ik vind in alle winkels iets moois, dus ben nu prijzen aan het vergelijken. wat zijn de prijzen in boutique couture zo gemiddeld? alvast bedankt
Ik weet niet wat de gemiddelde prijs is. Weet wel dat mijn jurk rond de 800 euro draait.. Of dit dan een 'dure' is of eerder een goedkopere in die winkel weet ik niet. Heb geen prijzen gevraagd van de andere jurken
ooooooohhhhhhhh lleeeuuuukkkkkben zoooo nieuwsgierig nu , wie had je allemaal mee om te kiezen
De eerste keer dat ik gaan kijken was, was samen met mijn mama, schoonmama en stiefmama. De tweede keer was enkel met schoonmama en mijn nichtje. Toen heb ik mijn keuze gemaakt en wanneer ik het gaan bestellen ben is mijn mama mee geweest. Stiefmama heeft het dus nog niet in het echt gezien maar voor haar hadden we een foto getrokken (zij en papa zaten in turkije dan)
waaaw zo tof !!! ben zelf ook er benieuwd ! ik tel mee met je af ! ^^