Terug naar overzicht
Vanboven niets want ik mijn lijfje is al een beha ingewerkt, vanonder huidkleurige string denk ik , zonder naden ... Zou het niet kunnen verdragen dat je naden ziet door mijn jurk :) ik ga denk ook een bruidkousebandje aandoen !grts
Ik ben mijn lingerie deze week gaan kopen.Ik heb een gewone bh (zonder bandjes) met bijpassende slip (wel zonder naden) van het merk Lisa Charmel de Antigel collectie.
Al een chance dat de kindjes er al zijn, want hier is het niet echt sexy... ;-)Een corrigerende slip, omdat ik een zeer nauwe jurk heb, waar je elke detail in kan zien en bovenaan een effe witten zijde bh zonder bandjes.Lingerie is ineens aangekocht in de bruidswinkel.
Ik heb wel mooie lingerie van Marie Jo, witte strapless met pareltjes en bijpassende slip. Alleen al door mijn lingerie voel ik me mooi :-)
Ik heb voor de dag zelf een soort van corrigerende body (strapless). Deze is huidskleurig. Ik vind dit ontzettend lekker zitten, het voelt best nog sexy en alles ziet er meer gestroomlijnd uit. Ik weet op voorhand al dat er die avond niet veel meer van zal komen dus ik bewaar de sexy lingerie voor de dagen erna en de huwelijksreis ;-)
Hier geen sexy lingerie. In mijn kleed zit een BH ingewerkt en slipje moet naadloos en huidskleurig zijn.
onze mannen gaan ons perfect vinden, met of zonder sexy te zijn onder ons kleed ;-)Ik denk er exact over zoals Dorien.Op die manier kunnen we ze tweemaal overdonderen...toch bedankt voor alle reacties, ik merk dat ik een nieuwsgierig typeke ben hier op de site...geniet nog van de voorbereidingenx
Ik had ook geen beha omdat er al een soort corset in mijn kleed zat, en een extra beha eronder maakte het alleen maar oncomfortabeler en niet mooier. Ik had wel een shortje met 'just married' op van bij de bruidswinkel. :) Maaarrrr, aangezien ik het toch wel zonde vond dat ik geen echt mooie bruidslingerie aanhad, had ik voor de huwelijksnacht een sexy setje bij, dat ik dan snel heb aangedaan na het uitdoen van mijn jurk. Overdonderd was ie ook hoor! ;)
Das een idee Delphine !!!!Hahaaaa, dat gaan we hier ook doen.Thx