Terug naar overzicht
Ik heb er een mooie van bij Le Chapeau in Antwerpen.
hoi jente , en mag ik idee van de prijs daar aub ?
ik zal straks eens thuis kijken (ben nacht aan t doen nu ;-) ) ik heb mijne en die van de dochters besteld via een site die leveren vanuit Polen, kei mooie jasjes, prima kwaliteit, heel veel keuze en niet zo super duur.... en.. snelle levering, die van ons meiden op 1 week geleverd!!!x Ann
bedankt ann
Ik zou ook graag die Poolse website weten want onze trouw is op 1 februari.
Ik ben ook nog op zoek :D dus ik volg even mee.
http://www.bruidssalon.com/trouwaccessoires/online-bont... sorry voor het lange wachten dames, maar ik vond de site niet terug...ik zelf had mijn bestelling op 10 dagen en heel content van!succes!x Ann
Bedankt!
Graag gedaan! Ik heb er mijne witte gekocht en 2 zwarten voor mijn bruidsmeisjes...Veel succes nog met het verder plannen van jullie huwelijk, t is nu ook heel dichtbij aan t komen é!!! Bij ons nog 37 dagen en 14u... ;-)xAnn
hoi Ann , ook ik heb de mijne daar besteld , wacht nu nog op de levering , hoop dat het meevalt , bij ons nog 58 dagen tot de grote dagxxx karina
spannend é Karina?! Veel succes en liefde gewenst!!! x
Hoi ann , stola is vandaag toegekomen , ik ben er suuuuuuuuper tevreden mee , nu nog meer aftellen naar 14/2 zodat ik hem dragen kan he
Ik denk dat we er veel plezier aan gaan hebben in januari en februari :D het begint inderdaad te korten!
hoi kristel , leuk ik zie net dat jij op dezelfde datum trouwt , bij jullie ook bijna alles in orde ?
Uimz bijna ... ik heb wel nog zo wat dingetjes te regelen. Kleine dingetjes ;-) maar zie het volledig zitten! Ja wij kozen voor die dag omdat we dan precies 5 jaar samen zijn :D ik vond het wel speciaal.