Hallo! Wij zijn ook zeer lang op zoek geweest naar een geschikt busje en uiteindelijk hebben we vastgelegd bij Ceremonie Roger uit Meulebeke.
De prijs was al iets goedkoper dan bij de meeste concurrenten maar het voordeel hier is dat de decoratie al inbegrepen is, je vrij gebruik kunt maken van frigo’tje in de bus én dat zij dus werkelijk om de 3 maanden hun bussen laten keuren. Dat moet wel zo, maar ik betwijfel of dit werkelijk altijd gedaan wordt.
Ceremonie Roger is ook een familiebedrijfje, dus als je bij hen vastlegt weet je dat ze hun uiterste best doen. De moeite om eens persoonlijk langs te gaan. Want wij hebben bij verschillende andere firma’s ook hun bussen gezien, maarja dan natuurlijk wel met een meerprijs omdat de tussenpersoon ook zijn centjes moet verdienen.
PS: Je kunt hun bussen herkennen aan het logo „CM” op hun bus.
En wij hebben gekozen voor de groene Parijse Retrobus.
Leek ons via de site veeeel te groot voor maar 15 à 16 man, maar eenmaal je gaat kijken krijg je er een andere indruk van. De bankjes zijn behoorlijk smal, en dan kan het denk ik deugd doen om tijdens een warme dag iets verder van elkaar te zitten. En het balkonnetje achteraan vonden we ook zeer mooi! Als laatste wil ik nog zeggen dat de mevrouw ons ook heel veel tips heeft gegeven (zelfs tegen hun eigen commerce). Zo zei ze ons om pas het busje te laten komen bij mijn ouders, en dan naar de kerk en feestzaal te gaan. Want wij hadden eerst gedacht om mijn schoonouders op de halen met de bus, dan moest de bus bij ons 1u30 wachten en dan pas kerk en feestzaal. Maar dan loopt je prijs natuurlijk op.
We vonden dit echt zeer fijn dat ze ook aan onze portemonnee denkt!
Ik vermoed dat je dat niet veel tegenkomt.
Vééél succes in je zoektocht.