Terug naar overzicht
Amai mooie locaties , was ook geweest in De Barrier, echt een droom.. Maar het budget ontbreekt , helaas ..
Hey Kelly,wij zijn een maand geleden getrouwd in Hof ten Steen.En het was ongelofelijk!!Prachtige zaal, geweldig eten, lekkere wijn,...En de twee uitbaters, Yves en Jorun, zijn twee prachtmensen die echt alles op alles zetten om je de mooiste dag van je leven te bezorgen. We krijgen nog elke dag mails en smsjes dat het zo goed was!Ik zou zeker eens langs gaan om te informeren!!Groetjes
Over alle 3 niets slechts te zeggen. In Hof ten Steen en De Barrier hebben wij dit jaar nog een huwelijksreportage gedaan en het was allemaal zeker dik in orde! Castel Don Manuel vind ik persoonlijk een heel bijzondere zaal met net dat beetje meer verrassingseffect met het zwembad enz.Maar ik zie dat jullie midden in de winter trouwen, dan zou ik persoonlijk voor Hof ten Steen gaan omdat de sfeer daar dan echt prachtig is. Voordeel is ook dat je daar een huwelijksviering in het kerkje kan doen. Als het dan veel gesneeuwd heeft hoef je in ieder geval niet veel verplaatsingen te doen