Terug naar overzicht
Zij hebben onze ceremonie verzorgd en we zijn er erg tevreden over. De elementen die we in de viering wilden, zaten er ook in, en voor de rest had onze consulente haar werk uitstekend gedaan. Ze doen op voorhand gesprekken met je aan de hand van een vragenlijst, zodat het tijdens de viering echt lijkt alsof ze je al jaren kennen. We hebben ook heel wat positieve reacties gekregen van de gasten.
Wij hebben binnenkort onze eerste afspraak. Wel jammer dat dit enkel tijdens de weekdagen op de kantooruren valt. Weet niet hoeveel keer we langs moeten gaan.
Wij hebben vrijdagmiddag een afspraak,spannend!
Hou me op de hoogte :D
Ik denk dat wij een viertal keer geweest zijn. Eerste keer is een kennismaking, tweede en derde keer hebben we de vragenlijst besproken. De vierde keer ging het specifiek over de viering. Daarna hebben we ook een keer afgesproken op de plaats van de locatie.
Wij zullen ook onze viering laten verzorgen door het huis van de mens. De viering van lijn beste vriendin was ook door hen en was heel mooi! Maar vind het nu ook spannend eens het voor mezelf is. Dus ook voor mij is alle info welkom!
Wij willen onze viering ook door hen laten verzorgen, heb hen in augustus gecontacteerd en toen alvast de vragenlijst ingevuld, maar heb nog steeds geen afspraak gekregen, voor een eerste gesprek. Zijn er nog andere van jullie die ook vrij lang moesten wachten op een afspraak of? Ik heb hen nog eens gebeld en er zou iemand zijn aangesteld die onze viering zou doen en deze zou op korte termijn contact met ons opnemen. Dit is nu 3 weken geleden, dus vraag mij een beetje af of dit normaal is?
Karen, van welke regio ben je? Wij hebben contact met huis van de mens van Brugge en ben zeer tevreden over de communicatie. Wij zullen pas onze eerste afspraak hebben in februari, vroeger was niet nodig. Maar kan altijd met vragen terecht en krijg heel snel antwoord. Wij weten ook al wie de dienst zal verzorgen en is telkens met haar dat ik mail.
Van regio Antwerpen, ja ik hoop dat ik toch nog vrij snel een antwoord krijg, want ik vind hun idee van zo een plechtigheid wel echt tof!
Ik ging iets laten weten.We gingen vrijdag op gesprek bij de consulente en dit is erg goed meegevallen!Vriendelijke dame, we hebben een goed gesprek gehad en ze heeft ons al heel wat tips en ideeën meegegeven om over na te denken.Alsook een vragenlijstje dat we kunnen gebruiken om de viering samen te stellen.Ons gevoel erover is nog steeds erg goed en nu zijn we nog meer overtuigd om dit op deze manier te doen!
Super! Ik wacht nog tot ik antwoord krijg voor onze eerste afspraak.
Heel tof om te horen!Ik heb uiteindelijk ze toch ook te pakken gekregen voor een afspraak, binnen twee weken komt er iemand langs. Ik ben benieuwd. Ik vind het heel spannend!