Terug naar overzicht
Ik volg dit mee op! Wij hebben ook ongeveer zoveel genodigden en een losse zaal.Mijn verloofde dacht met 1 500euro toe te komen. Maar zeker zijn we niet...
Wij hadden 130 gasten en drank van de zaal (= brouwersprijzen) en wij hebben 1500€ betaald voor de drank tijdens het feest, en 700€ voor de cava (10€/fles), die we zelf bij een wijnhandelaar waren gaan kopen.Ik moet hier wel bij vermelden dat we 10 flessen cava over hadden, en 24 flessen witte wijn, die hebben wij ook extern besteld, want we vonden die van de zaal niet zo lekker. Wij zijn wel van het principe "beter te veel dan te weinig", dus we vonden de overschotten niet zo erg, raakt hier ook wel op ;-)Als ik de overschotten aftrek, kom ik op zo'n 2000€ alles samen.Wij hadden wel heel veel jonge mensen, en stevige drinkers...Hopelijk zijn jullie hier wat mee!Groetjes!
PS Wij hadden 150 genodigden, en daarvan zijn er 130 gekomen, zowel op de receptie als het avondfeest, dat is mss ook nog goed om te weten. Als je andere getallen hebt op de receptie (of geen receptie?) dan liggen de kosten natuurlijk anders. En cava krijg je uiteraard ook goedkoper dan 10€ de fles. Onze witte wijn was 6.50€/fles, dat kan ook goedkoper. Dus het kan wel zijn dat je met 1500€ toekomt denk ik.