Terug naar overzicht
De vliegende pastoors zijn een aanrader. Vrienden van ons hadden hen voor hun viering wij vonden het zeer geslaagd en grappig. Enig 'minpuntje': hun grapjes blijken in elke viering quasi hetzelfde te zijn, dus voor gasten die al eens een viering met hen hebben meegemaakt, is het niet zo verrassend meer.www.vliegende-pastoors.be/
heb ook bij de vliegende pastoors gehoord maar daar hangde wel een prijskaartje aan vast van 665 euro en dat vond ik er serieus over.
Ook heel enthousiast over de vliegende pastoors.Dit is niet zomaar een ceremonie: Je haalt hiermee een privé-theatervoorstelling op je huwelijksfeest.Correct in prijs lijkt me...
Wij gaan ook voor de vliegende pastoors. De mensen van onze feestzaal hebben er al verscheidene ceremonies van meegemaakt en die waren ook vol lof.
Wij gaan plus one events. Hierbij kan je zelf kiezen wat je wilt: emotioneel, grappig, serieus enz. Ze gaat zelf met jullie en de andere personen die worden betrokken bij de dienst aan de slag. De prijs is meer dan redelijk en tot nu toe zijn we er erg blij mee! De contacten zijn super leuk en er wordt echt tijd voor je genomen. Er wordt ook goed gecommuniceerd en alles is bespreekbaar van de aankleding, muziek tot teksten enz. Je bepaalt zelf hoeveel je uit handen geeft en dat vind ik wel een fijn gevoel.
Zoiet hadden wij ook in gedachte. Ons hebben ze Huis van de Mens aangeraden. Samen met jullie stellen ze heel jullie ceremonie samen. Je gaat eerst een keer op gesprek en krijgt dan een vragenlijst mee. Zelf wacht ik op mijn eerste gesprek... Maar toch al veel goede dingen overgehoord. Hun diensten zijn ook volledig gratis. Wij vonden een vliegende pastoor wat te duur
@ Wouter: heb je enkele concrete voorbeelden van de ceremonie met de vliegende pastoors?