Terug naar overzicht
Hej cathrine, 950 lijkt mij zeer redelijk hoor, onze zaal was 3000euro (incl 2 man personeel van hen) de rest hebben wij ook zelf gedaan, en het bleek nog goedkoper uit te komen dan een feestzaal te huren, we zaten wel met een groot aantal genodigde dus dat maakt natuurlijk wel een verschil. ook hangt veel af hoe de drank geregeld wordt (hoeveel je moet betalen per consumptie, eventueel stopgeld,...)groetjesSarah
Hey Cathrine,Dat lijkt me inderdaad een zeeeer goede prijs! Ik zou in jouw plaats niet twijfelen, want al het lounge-materiaal apart huren kost ook heel wat! Over welke zaal heb je het, want wij zijn op zoek naar een gelijkaardig concept en vinden dat maar niet!! :)
Heylaba ladies! Bedankt voor de info! Het gaat over een zaaltje in Leffinge (middelkerke) www.oneplus.be . Ik moet wel nog goed navragen wat er niet in die prijs inbegrepen is:-) groetjes!
het hangt ook hoeveel mensen er uitgenodigd zullen zijn. Als je ongeveer 150 man hebt zou ik zeggen Doen! Maar als je een kleine bruiloft houdt gelijk bij mij met max 45 gasten dan komt dit redelijk duur uit vind ik.werken ze met forfaits want dit kan ook schelen in prijs