Nu Online
Momenteel zijn er 568 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervolg ringen bestellen

14-10-2013 17:44:42
Hoi iedereen,

ik ben dus net naar de juwelier geweest voor het eventueel bestellen van de ringen.
ik vroeg of er inderdaad een voorschot betaald moet worden,en inderdaad.
50/100 euro,naargelang van de prijs van de ringen.
momenteel gaat da nog niet,het kan er echt niet van af,
maar ze zei dat het perfect mogelijk is van te bestellen in december.
aurodesign ringen zijn nogal rap in de maak,dus ze zien ons terug in december hee.
de vent moet wel mee zijn dan,om de maten te nemen van onze vinger :p
het graveren is binnen 1 week klaar,dus nog 2 maand wachten hee,tegen dan zijn de centjes er wel en kunnen we de ringen bestellen.
weer een opgeloste taak,december dan afvinken :)

sandrine
14-3-2014
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 724

mona
27-7-2013
 Meld misbruik15-10-2013 14:46:47

Heb je geen 50 euro op overschot? Maak je je dan soms geen zorgen dat vb. je wasmachine het begeeft ofzo?

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik15-10-2013 16:48:56

alles is hier nog nieuw van wasmachine,daarom dat we ook niets kunnen geven voor de ringen in geval van,de verzekering van de auto is er en biv komt eraan taxen komen eraan en groot onderhoud,dus in december zal dat zeker tegen dan haalbaar zijn ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...