TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Thierry
|
|
|
Chris
23-6-2007
|
21-12-2006 11:51:43
Waar ga je trouwen Ilse? Heb je dan al een feestzaal?
Chris 23/06/07 (Lier)
|
|
Ilse
|
21-12-2006 12:32:12
Hey Chris,
We hebben in berlaar een zaaltje gezien, maar gaan vrijdag nog in Lier naar Karthuizershof zien. Het schijnt een mooie zaal te zijn.
Ilse 12/04/08 (Berlaar-Lier)
|
|
Bart
|
|
|
digna
|
22-12-2006 19:49:54
www.infernodjteam.be
heb hen al vaak horen draaien deze zijn super!! ongelooflijk goed ( draai er soms zelf ook wel voor) en best goedkoop , tussn de 250en 325euro voor heel de avond alles incl!!
contact me indien intresse!
|
|
Frank
|
28-12-2006 15:27:17
Hoy, ik ben dj Frank, ik stel u graag mijn diensten voor. Prijs: €250 geen einduur. Heb eigen materiaal en licht. Voor info: discobar.njoy@skynet.be
|
|
digna
|
30-12-2006 11:02:21
hey ik ben bij een vriend gaan horen en om een dj via een boekinsgkantoor deze zijn echt goede dj's je betaalt selchts 175euro geen begin of einduur incl db met licht en geluid intresse ; 0474/54.90.00
|
|
Karsten
|
12-1-2007 9:54:53
Hoi, Ik ben Karsten van dB Continental. Ik speel sinds 1996 op ontelbare fuiven en feestjes en van 2002 tot 2005 was ik resident dj in een loungebar waar ik house, lounge, soul en R&B draaide. Sinds 2 jaar speel ik ook trouwfeesten maar alleen op de feesten waarvan ik op voorhand weet dat ik geen hoempapa of schlagers moet spelen. Ik speel gewoon goeie internationale popmuziek en dat gaat dan over disco, R&B, house, pop/rock tot feelgood oldies. Zware rockmuziek (punk, metal) moet je van mij ook niet verwachten. Mijn internationale muziekkennis is vrij groot want ik werk ook voor de platenfirma Universal Music. Je kan me contacteren voor verdere info op karstenbiesemans@hotmail.com. Als je interesse hebt dan kom ik jullie persoonlijk bezoeken om alles te bespreken zodat je weet welk vlees je in de kuip hebt. Zelf woon ik in Willebroek. Voor een reactie over de draaistijl en sfeer van dB Continental kan je altijd de vraag stellen aan één van de koppels waar ik het trouwfeest van heb verzorgd, zo bijvoorbeeld Joery en Rien: joery.a@pandora.be en rien_vandepitte@hotmail.com Groetjes, Karsten
|
|
Bart
|
28-1-2007 23:41:42
Als u nog een uitzonderlijke all-round DJ zoekt, zoek niet verder. Hieronder vindt u een beknopte DJCV: Resident: Zillion (A'pen) - Carré (Willebroek) - TMF Megadance - Up To You Group Parties: Telenet, Axa, Fortis, Siemens, Cirque du Soleil, YSL Paris, Mobistar, BMW, Neckermann, Philippe Vlerick (Manager o/t Year 2006 - Trends Magazine)
Interesse? Bart Muys - Berlaar - bart@rentadj.be - 0486 699 999
|
|
Daniel
|
22-3-2007 23:14:17
Na jaren van DJ'en in dancings en clubs kom ik terug naar mijn eerste liefde : huwelijken en verjaardagen.
Op gebied van muziek ben ik een echte kameleon oud, nieuw, zacht of boenk... je zegt het maar. Ik draai alles met even veel plezier. De echte specialiteit zijn de oldies en disco. Normaal ook als je ziet dat ik net even over de 50 ben. Voordeel van deze "gevorderde" leeftijd is wel de mensenkennis t.o.v. de veelal véél jongere collega's. En mensenkennis is soms wel nodig om een "lastig" publiek op de dansvloer te krijgen.
Wat betreft materiaal : ik gebruik uitsluitend kwaliteitsmateriaal van bekende merken.De uitgangwattage is 1200 watt stereo of zelfs 2500 watt mono (zeer geschikt voor buitenparty's). Op simpele vraag en zonder meerkost kan er ook een lichtshow met PAR's en scanners voorzien worden.
De vraagprijs is all-in : desnoods vanaf het moment dat de receptie begint met zachte lounge/achtergrondmuziek tot en met het einde van de feest - hoe laat dat ook mag zijn !!! Geen beperking in uren of wat dan ook. VASTE PRIJS = GEEN VERRASSINGEN.
Normaal 350 euro - nu slechts 250 euro - beperkte tijd geldig !!!!
Alle bijkomende informatie : 0495.746060
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|