Terug naar overzicht
Ik volg even mee, ik heb daar binnen een maandje een afspraak. Ik heb toch al goede reacties gehoord van deze winkel.
Ik heb hier in februari mijn trouwjurk gekocht. Was de eerste winkel waar ik ben geweest en ook meteen de laatste. Ben heel vriendelijk geholpen. Ik mocht eerst even rond kijken en op een rek hangen welke jurken me aanspraken en daar na zijn we gaan passen. "De jurk" zat er toen niet tussen, maar omdat de mevr in de gaten had wat mijn smaak is heeft ze een andere jurk uit het rek gepakt en toen was het de jurk. Ik kan tot nu toe alleen maar positief reageren. Al heb ik mijn jurk wel pas volgend jaar juli nodig dus heb nog geen 2de pas gehad. Ik ga wel in december nog eens kijken en dan zal ik de jurk ook nog eens aan doen. Ps mijn moeder heeft hier 25 jaar geleden ook haar bruidsjurk gekocht en een vriendin van me ook. Bij beide de eerste winkel en meteen geslaagt en waren ook beide goed te spreken over deze zaak. Dus succes bruidjes en geniet er van die dag!!!! Ik hoor graag hoe het geweest is.
Fijn om te horen over de positieve dingen! En ik ga jullie zeker op de hoogte houden....en hopelijk heb ik maandag "de jurk" gevonden ♥