Nu Online
Momenteel zijn er 426 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum voor de kids

16-10-2013 10:26:00
Hoi hoi, heeft er iemand toevallig twee kostuums voor jongens van 7 en 8 jaar die te koop zijn? Mijn zonen willen op ons trouwfeest een kostuum dragen maar voor 1 dag nieuwe kopen vind ik veel geld. Maar als ik niets tweedehands vind, dan koop ik er toch hoor, ze willen het zo graag dan kan ik niet weigeren ;-)

inneke
21-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 949

Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik16-10-2013 10:48:54

Hey!
Kan je niet kijken om er te huren? Dit is vaak niet veel geld en dan hebben ze toch een kostuum kunnen aandoen hé.
Ik weet niet van welke regio je bent? Op de trouwbeurs in Brugge heb ik een zaak gezien uit Loppem en een zaak uit Izegem die kostuums verhuren,dit vanaf 2 jaar. Ik zoek de gegevens op en stuur je deze anders eens door!

Groetjes,
Charlyn

Lieve
30-8-2014
 Meld misbruik16-10-2013 12:44:07

Hallo Inneke ,

Hier een winkel waar je kinderkostuums kunt huren http://styletailors.com/content/verhuur

Bent u toevallig de mama van Jelle en Jonas ? Ik denk het wel. Ik ben de dochter van uw onthaalmoeder van vroeger.

Groetjes , Lieve

inneke
21-6-2014
 Meld misbruik16-10-2013 13:07:42

Hey Lieve, Ja idd, ik ben de mama van die bengels. Ik las op fb dat je ook gaat trouwen. Ik ga de stap opnieuw wagen. Ik zal eens kijken , idd eentje huren, had ik nog niet bij stilgestaan. Stom van me. Charlyn, bedankt hoor ik ga zeker eens kijken om eentje te huren, ik ben van het Antwerpse, dus toch wel een andere kant he. Toch bedankt! Groetjes, inneke

inneke
21-6-2014
 Meld misbruik16-10-2013 13:08:33

O ja lieve, doe je mama de groetjes. Is trouwens de beste onthaalmoeder ooit ;-)

Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik16-10-2013 13:13:14

Oké, geen enkel probleem. Veel succes met de zoektocht! :)

Lieve
30-8-2014
 Meld misbruik16-10-2013 14:04:20

Hallo Inneke ,

Ik zal ons mama de groetjes doen. Uw zoontjes zullen wel al groot geworden zijn.

Groetjes , Lieve

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik16-10-2013 15:45:03

Hey Inneke,
kijk eens bij www.suitsyouwell.nl. Daar heb ik het kostuum van m'n zoontje gekocht (maar niet de maat die jij nodig hebt). Die zijn echt niet duur.
Mijn zoontje heeft zijn kostuum al voor 3 feesten aangedaan: het lentefeest van mijn dochtertje, de trouw van mijn broer en voor onze trouw. Ze geven echt een goede service. Voor het jurkje van m'n dochter had ik enkele vragen voordat ik wou bestellen (vooral ivm de maat) en na een mailtje had ik heel snel een goed antwoord. En afhankelijk van waar je woont, is het ook niet zo ver om er zelf naartoe te rijden (maar dat heb ik niet gedaan ;-) ).

Groetjes
Katrien

inneke
21-6-2014
 Meld misbruik16-10-2013 15:57:13

Bedankt Katrien !

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik17-10-2013 10:21:19

Graag gedaan. :-)
Dit jaar doet m'n zoontje zelf z'n lentefeest, en ik denk dat ik weer bij hen ga bestellen. Zeker al voor m'n zoontje en misschien ook voor m'n dochter.

Hou er wel rekening mee dat de kwaliteit uiteraard niet hetzelfde is dan een kostuum van €100. Ik vind dat het vooral bij de hemdjes een beetje 'opvalt'. Daar heb ik wel wat losse draadjes moeten afknippen. Maar verder was het tiptop in orde.

Margot
4-10-2014
 Meld misbruik18-10-2013 1:34:52

Hey , je hebt ook een style tailors te Brasschaat (schuin over Anne Sophie Smartshopping thv de Bredabaan).

Brasschaat is toch in Noord-Antwerpen... Ik weet natuurlijk niet waar je ergens in het Antwerpse woont...

Groetjes

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik18-10-2013 9:15:40

Je kan misschien ook eens in de Offerandestraat gaan kijken. Daar zijn ook wel een aantal winkeltjes met goedkope kinderkostuums. Daar heb ik gisteren niet aan gedacht. Namen van winkels weet ik niet. Maar in die straat zijn er verschillende winkels (er is er 1 grotere op een hoek, en een paar kleine) die kostuums verkopen.
Ook hier weer natuurlijk: goedkoop dus je kan geen super kwaliteit verwachten.
Je kan daar bijvoorbeeld ook voor € 5 een hemdje vinden.
Voordeel is natuurlijk dat je het kostuum daar echt kan zien, ipv dat je het via de pc moet beslissen.

inneke
21-6-2014
 Meld misbruik18-10-2013 19:11:04

A ha, Brasschaat is vlak hij die deur. De offerandestraatn daar wil ik wel eens werk van maken, ik zou zo ie zo wel investeren in een hemd, dat vind je bij Zara of We voor schappelijke prijzen. Het kostuum is voor een keer, dus .... Bedankt voor de zinvolle reacties X

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...