Terug naar overzicht
Vaak wordt er een nummer gedraaid bij binnenkomst van het bruidspaar (of de hele eretafel als je met een eretafel werkt). Ook na de opneningsdans wordt er vaak nog een vader-dochterdans gedaan. Dit is natuurlijk vrijblijvend hé. Wij doen dit bijvoorbeeld niet en zetten meteen na de openingsdans een knalplaat op.
Het intrede-nummer: waarbij je als laatste koppel de zaal binnenkomt.Het binnenbrengen van de bruidstaart.grtz
Dank jullie wel En mijn vader geeft mij weg bij de ceremonie, doe je dan ook muziek?En na de ceremonie, zetten mensen dan doorgaans een cd'tje op ofzo? Tijdens de receptie? De Dj is namelijk alleen bij ons tijdens de feestavond. Anders wordt het erg prijzig.
Wij hadden 3 liedjes in het stadhuis, gewoon op een cd afgegeven (bij het binnenkomen, het tekenen en het buitengaan). De receptie had bij ons geen muziek, iedereen praat zo door elkaar dat niemand het had gehoord.In de feestzaal hebben we ook een liedje op cd afgespeeld bij het binnenkomen. Tot na het eten is er gewoon aan tafel gepraat zonder muziek. De openingsdans heeft de Dj gedaan ook het dansen met de ouders. Wij hadden nog een extra liedje dat de DJ had gemixed voor het dessert.
Om nog iets aan te vullen op voorgaande berichten, veel feestzalen vragen ook een speciaal liedje om de wijn voor te stellen.
Oké dankjullie wel. Nou de wijn wordt gewoon een huiswijn dus daar ga ik geen aandacht aan 'schenken' hahaha