Nu Online
Momenteel zijn er 386 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoeveel 'speciale' nummers moet je hebben?

16-10-2013 16:33:14
Hoi Allen,

wie kan mij helpen met het volgende;
Naast de openingsdans zijn er nog meer momenten waarbij je een speciaal nummer draait op de bruiloft. Aan welke momenten moet ik denken?

Wie kan mij helpen?

Noogle
7-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1265

Jente
26-10-2013
 Meld misbruik16-10-2013 17:12:55

Vaak wordt er een nummer gedraaid bij binnenkomst van het bruidspaar (of de hele eretafel als je met een eretafel werkt). Ook na de opneningsdans wordt er vaak nog een vader-dochterdans gedaan. Dit is natuurlijk vrijblijvend hé. Wij doen dit bijvoorbeeld niet en zetten meteen na de openingsdans een knalplaat op.

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik16-10-2013 17:16:32

Het intrede-nummer: waarbij je als laatste koppel de zaal binnenkomt.
Het binnenbrengen van de bruidstaart.
grtz

Noogle
7-8-2014
 Meld misbruik16-10-2013 19:13:05

Dank jullie wel

En mijn vader geeft mij weg bij de ceremonie, doe je dan ook muziek?

En na de ceremonie, zetten mensen dan doorgaans een cd'tje op ofzo? Tijdens de receptie? De Dj is namelijk alleen bij ons tijdens de feestavond. Anders wordt het erg prijzig.

Katje
16-8-2013
 Meld misbruik16-10-2013 22:49:23

Wij hadden 3 liedjes in het stadhuis, gewoon op een cd afgegeven (bij het binnenkomen, het tekenen en het buitengaan). De receptie had bij ons geen muziek, iedereen praat zo door elkaar dat niemand het had gehoord.
In de feestzaal hebben we ook een liedje op cd afgespeeld bij het binnenkomen. Tot na het eten is er gewoon aan tafel gepraat zonder muziek.
De openingsdans heeft de Dj gedaan ook het dansen met de ouders. Wij hadden nog een extra liedje dat de DJ had gemixed voor het dessert.

Jacky

Meld misbruik18-10-2013 12:48:29

Om nog iets aan te vullen op voorgaande berichten, veel feestzalen vragen ook een speciaal liedje om de wijn voor te stellen.

Noogle
7-8-2014
 Meld misbruik11-11-2013 15:19:31

Oké dankjullie wel. Nou de wijn wordt gewoon een huiswijn dus daar ga ik geen aandacht aan 'schenken' hahaha

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...