Nu Online
Momenteel zijn er 624 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ginkgo

16-10-2013 22:11:10
Hallo, heeft iemand ervaring met de juwelier ginkgo te Brugge in de mariastraat? Hij ontwerpt zelf ringen en hebben daar wel iets mooi zien liggen en was zeer aangenaam verrast van de prijs. Ervaringen zou ik graag horen kathleen 1-8-2014

kathleen
1-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 613

Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik17-10-2013 8:02:50

Toen ze nog in Gent gevestigd waren ben ik daar met een vriend een verlovingsring gaan kiezen voor zijn vriendin. Uitstekende service, ze ontwerpen op maat en de prijs valt inderdaad goed mee!

Mart
19-10-2013
 Meld misbruik17-10-2013 11:15:30

Wij hebben daar ook onze ringen gekocht. Wij trouwen overmorgen en kan al niet wachten om de ring te mogen dragen. Wij vonden ook de prijs zeer goed meevallen!

Silke
24-5-2014
 Meld misbruik17-10-2013 11:27:32

Een goede vriendin van mij heeft daar een prachtige ring gekocht enkele jaren geleden. Hij ziet er nog altijd als nieuw uit, en de prijs viel inderdaad zeer goed mee!

Zeer sympathieke mensen ook :-)

Joke
4-10-2014
 Meld misbruik17-10-2013 15:40:04

Hier voor de zekerheid ook maar es melden: wij gaan daar onze ringen kiezen. Inderdaad heel sympathieke mensen en goeie service.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...