Terug naar overzicht
Hey Lentl, Wij hebben een ceremoniemeester maar dit is gewoon de man van mijn getuigen. Hij heeft dit een beetje zelf voor gesteld. Maar hij gaat dit ook wel super serieus nemen. Een vriend van hun heeft dit bij hun huwelijk ook gedaan en hij vond dat kei goed. Hij zei ook wel dat op voorhand zeker heel de dag goed gaan overlopen. Dus een leuke en goedkope oplossing. Liefs Caroline
Hallo Lentl , Bij ons doet een vriend van ons dat. Want verschiet niet van de prijzen van een ceremoniemeester en die zijn meestal ook heel stijf in hun manier van doen. Maar dat is iedereen zijn eigen beslissing.Groetjes , Lieve
ter info : www.ceremonie-claeys.be Tiegstraat 5 - 9688 Schorisse. Wel aan het werk gezien als ceremoniemeester tijdens een huwelijk.
Beste LentlProficiat met de verloving.Als weddingplanner bied ik een formule trouwdagbegeleiding aan.Heb je een privébericht gestuurd met wat meer info.Vriendelijke groetDavy Achtenwww.allegebeure.be
Hallo,Bij mij doet de schoonbroer van mijn zus dat. Hij heeft dat bij mijn zus ook gedaan en hij deed dit super en ik nodig hem daarvoor op het avondfeest uit. Dus veel goedkoper dan een ceremoniemeester.Groetjes
hey, wij kozen ook voor Claeys uit schorisse. De eerste contacten verliepen vrij vlot. Het is nog een vrij jonge man en vrij vlot in de omgang. Tot nu toe dus wel een goed gevoel bij.groetjes