Nu Online
Momenteel zijn er 763 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniemeester

17-10-2013 0:55:16
bruidjes & gommekes

Vandaag waren we naar enkele huwelijken op tv aan het kijken en men aanstaande vond sommige nogal chaotisch. Resultaat we overwegen nu toch om er eentje te nemen. Kan iemand een vriendelijke, joviale, budgetvriendelijke ceremoniemeester aan de hand doen? Regio Oost Vlaanderen, nabij Gent

x
L

Lentl
28-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 803

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik17-10-2013 10:52:42

Hey Lentl, Wij hebben een ceremoniemeester maar dit is gewoon de man van mijn getuigen. Hij heeft dit een beetje zelf voor gesteld. Maar hij gaat dit ook wel super serieus nemen. Een vriend van hun heeft dit bij hun huwelijk ook gedaan en hij vond dat kei goed. Hij zei ook wel dat op voorhand zeker heel de dag goed gaan overlopen. Dus een leuke en goedkope oplossing. Liefs Caroline

Lieve
30-8-2014
 Meld misbruik17-10-2013 11:19:12

Hallo Lentl ,

Bij ons doet een vriend van ons dat. Want verschiet niet van de prijzen van een ceremoniemeester en die zijn meestal ook heel stijf in hun manier van doen. Maar dat is iedereen zijn eigen beslissing.

Groetjes , Lieve

Kae
21-6-2014
 Meld misbruik17-10-2013 13:23:15

ter info : www.ceremonie-claeys.be Tiegstraat 5 - 9688 Schorisse. Wel aan het werk gezien als ceremoniemeester tijdens een huwelijk.

Cynthia

Meld misbruik17-10-2013 14:31:03

Davy

Meld misbruik17-10-2013 15:06:22

Beste Lentl

Proficiat met de verloving.
Als weddingplanner bied ik een formule trouwdagbegeleiding aan.
Heb je een privébericht gestuurd met wat meer info.

Vriendelijke groet

Davy Achten

www.allegebeure.be

Jessie
13-9-2014
 Meld misbruik17-10-2013 20:52:03

Hallo,

Bij mij doet de schoonbroer van mijn zus dat. Hij heeft dat bij mijn zus ook gedaan en hij deed dit super en ik nodig hem daarvoor op het avondfeest uit. Dus veel goedkoper dan een ceremoniemeester.

Groetjes

Nadja
12-7-2014
 Meld misbruik18-10-2013 17:04:08

hey,
wij kozen ook voor Claeys uit schorisse. De eerste contacten verliepen vrij vlot. Het is nog een vrij jonge man en vrij vlot in de omgang. Tot nu toe dus wel een goed gevoel bij.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...