Terug naar overzicht
De DJ is slechts het toetje op de taart om alles af te werken.Je feest zal beter slagen als alle voorgaande, essentiële items ok zijn (leuke zaal met aangepaste dansvloer, lekker eten, no stressy planning,...).Indien je in Ten Dauwe Aalter feest, en de muziek volgens de gasten hun wens is, zal dit wel ok zijn.grtz
een taart is een toetje ... een dj is misschien slechts de kers op de taart voor de een, voor de ander is de dj het dessertbuffet ...Elke dj heeft zijn sterktes en zwaktes. Stubru is vandaag de dag een vrij uitgehold begrip, gezien radio eerder eenheidskoek aan het worden is, maar als bepaalde genres erg belangrijk zijn op jullie feest en je weet dat jullie gasten jullie hierin volgen moet je de mogelijke dj hiermee confronteren. Je voelt snel genoeg aan of hij meekan in jullie wensen of niet.Niet elke trouwfeest dj voelt zich comfortabel bij een streep metal of een streep techno ... ac/dc of Martin Garrix kent elke allrounder ... wil je dieper gaan in bepaalde genres moet je iets harder zoeken.
Wij hebben ook Jo Van Langeveld. Wij trouwen de week voor jullie. Ik heb al veel goed over hem gehoord en op de trouw van mijn zus heeft zijn broer gedraaid en hij draaide echt wat mijn zus wou. Ze zijn een beetje vergelijkbaar dus ben er wel gerust in en mijn vader kent hem ook persoonlijk daarmee was de stap rap gezet.
Bedankt voor de reacties!