Terug naar overzicht
In de apotheek tube van Louis widmer gaan halen helpt echt...niet zo duur zene,nen echte aanrader
Ik gebruik de producten van Avène uit de apotheek, maar om een puistje snel te doen verdwijnen gebruik ik een tube van het kruidvat zelf:Kruidvat Hydrogel BenzoylperoxideWel voorzichtig mee zijn :) niet in de zon gaan lopen enzo als je het net aangebracht hebt op je huid. En het zou vlekken maken (bvb op je hoofdkussen), maar dat heb ik nog niet gemerkt.
Ik heb ook regelmatig last van puistjes. Ik gebruik een wasgel met salicylzuur en de sebo-specifiek verzorging van de Yves Rocher. Echter hét grote wondermiddel bij mij zijn goji-bessen. Ik eet elke dag 2 eetlepels goji-bessen en sindsdien zijn mijn puistjes erg verminderd (bijna helemaal weg). Je moet het wel echt gebruiken als een lange kuur en ze dagelijks innemen. Je kan ze kopen in een natuurvoedingswinkel. Je moet het eens googelen, het is goed tegen puistjes, vermoeidheid, stress,... Je kan ze vergelijken met rozijntjes. Wat ook goed tegen puistjes werkt is kurkuma. Ik maak daarom dagelijks een smoothie van appelsiensap, kurkuma, goji-bessen en banaan en sindsdien is mijn huid echt veranderd!!!! Het is moeilijk te geloven, maar de werkzame stoffen gaan overmatige talg-productie tegen, gaan huidontstekingen tegen, en ze reguleren de hormoonbalans die ook vaak oorzaak is van acne. Zijn er nog bruidjes die goji-bessen eten? Groetjes, Greet
wel,mijn zoontje van 17 maand heeft nogal ferm last van een droge huid,heeft ie mee van mij :( en hij gebruikt ook louis wildmer creme voor zijn beentjes en buikje en armpjes.hij werd letterlijk geboren met pellen in zijn handpamlen en voetzolen :(op den duur schilferde zijn huid voor 1000,als ik zijn rompertje afdeed was het een feest van vellekes die eruit kwamen :( maar nu ik die louis wildmer creme geef voor hem gaat het enorm vooruit.echt een metamorfogisch verschil,echt waar :)mss kan ik ook beetje die creme gebruiken voor mijn gezicht dan.
Greet mijn schoonzus zweert ook bij goji bessen. Misschien toch eens proberen dan , het moest eens helpen tegen stress ;-)
Clearasil werkt enkel voor heel milde vormen van acne. Het is best om een dermatoloog te bezoeken en te vragen naar een creme op basis van benzoyl peroxide. Je vindt er hier alles over: http://accutaneforacne.com/benzoyl-peroxide/ . Veel succes!