Terug naar overzicht
Gewoon klikken op je eigen fototje rechtsboven, dan kom je op jou profiel uit.Dan links klikken op manage account Dan bewerken klikken, en dan vanonder nog eens op wijzigen klikken, en dan zou het moeten lukken ;)Groetjes
bedankt voor je antwoord ,maar dat had ik al gedaan maar als ik op bewerken klik komen enkel men eigen gegevens van adres en geboortedatum dat ik kan wijzigen maar niet de trouwdatum ...
Gewoon op 'mijn account' klikken. Dan zie je jouw foto + daarnaast je aanmeldgegevens (emailadres enzo). Daaronder op 'bewerken' klikken.Dan kom je op een pagina waar je jouw gegevens wat uitgebreider terugvindt (alsook je trouwdatum - onder je geboortedatum). Dan vind je de gegevens van je verloofde en daaronder zou er een knop 'wijzigen' moeten staan.Als je daar op klikt, dan kun je normaal alle gegevens aanpassen.
Wij trouwen ook de 9de
o fijn :) gingen jullie niet in Lommel ergens trouwen? of heb ik dat verkeerd? :)
heb dus nog steeds trouwens men datum niet kunne wijzigen , ik kan als ik doe wat jullie zeggen enkel men geboortedatum en adres enzo wijzigen maar niet de trouwdatum .
ok heb gewoon even een nieuw account aangemaakt probleem opgelost ;)
Ja wij trouwen in lommel