Terug naar overzicht
Wij zijn er vrijdagavond geweest en waren op nog geen uur terug buiten.Veel van de grote zaken hebben we al geregeld en waren we dus niet meer naar op zoek, we wouden enkel wat sfeer opsnuiven.Er was ook een optreden van een zangeres beloofd, maar dat kwam er niet. En veel volk was er ook niet echt...Wij hadden gelukkig wel gratis toegangskaarten, maar het was ook wat zonde om zo ver te rijden om er dan nog geen uurtje te zijn...
Wij zijn gisteren met een bevriend koppel met trouwplannen naar de trouwbeurs geweest. Onze vrienden vonden de beurs wél de moeite. Er liep wel minder volk, mr dat vonden ze juist beter, zodoende ze alle informatie kregen die ze wilden hebben. Het is ook nog maar de eerste maal dat die beurs doorgaat, dus absoluut nog niet te vergelijken met Brugge of Kortrijk maar wel de moeite om te bezoeken.
Uiteraard is het niet te vergelijken met Brugge en Kortrijk, toch 2 hele grote beurzen... Ik denk dat de datum iets minder goed gekozen werd ook: precies 1 week na Brugge waar 1000 koppels komen, op amper 25 km van elkaar...Ikzelf zal wellicht volgend jaar toch eens deelnemen aan de beurs in Roeselare. Dit jaar staan wij enkel op een kleinere beurs in Salons Regency te Avelgem...Wie hiervoor kaarten wenst mag mij een email sturen: christ.vilez@telenet.be
@Christ, ik vind dit een teleurstellende reactie! Lijkt mij heel commercieel, heb al gemerkt dat je veel data vrij hebt, volg het forum al een poosje, je probeert enkel jezelf op dit forum te verkopen. Waarom niet te vergelijken met Brugge en Kortrijk, heb in brugge ook maar 8euro betaald. De beurs in Roeselare was schandalig, een bende amateurs, ben zoals vermeld ook in Antwerpen geweest en daar voor ons twee ook maar 10euro betaald. Ik heb trouwens onze kaarten voor Gent en Kortrijk ook al besteld.
Oei oei oei Leen, dit is geen teleurstellende reactie dat ik van jou zie maar een aanvallende reactie, dit is niet fijn voor op een forum vind ik.Iedere betalende handelaar hier prijst zijn waar en zijn diensten aan, spijtig dat u er andere mening over hebt.En dit voor uw eerste berichtje op het forum die al jaren een topper is onder de bruidjes. Foei foei, lees de voorwaarden.
Leen, ik begrijp dat je teleurgesteld bent maar ik zit nu al een 2-tal jaar op deze site en heb van Christ nog nooit een niet-geplaatste reactie gelezen. Het klopt dat veel koppels slechts naar 1 beurs gaan en dan een grotere nemen waardoor de kleinere beurzen minder volk lokken. Hoe meer dingen je hebt vastgelegd en hoe meer beurzen je hebt bezocht, hoe minder interessant de volgende beurzen zijn.
De beurs van Roeselare is volgens mij een organisatie van een videograaf uit Tielt en nog een fotograaf uit Meulebeke. Het is de eerste keer dat ze die beurs hebben georganiseerd waardoor ze minder ervaring hebben als de organisators in Brugge en Kortrijk.Volgens mij is het succes van een beurs vooral afhankelijk van hoeveel reclame dat ze ervoor maken. En hoe meer standhouders hoe beter voor de bezoekers. Hoe meer budget voor reclame.Een vriend van mij wou er staan in Roeselare maar kreeg te horen dat er geen plaats meer was voor zijn activiteit, terwijl de organisatie aan een huwelijkskledijwinkel in Oostende vroeg of ze nog extra beursruimte wilden aankopen wegens te weinig standhouders.Het verhaal van beurzen is altijd hetzelfde. Zelfstandigen willen hun deel van de koek met zo weinig mogelijk collega's met dezelfde activiteit delen, waardoor er minder vergelijk en keuze is voor de aanwezige koppels.En dan verstaan ze niet dat de beurs een flop is voor sommige bezoekers.