Terug naar overzicht
Oeps wat een schrijffout het is dus beautiful...stomme ipad...
geweldig he :-) ik had wat schrik om te gaan passen ( na 3 zwangerschappen heb ik natuurlijk hier en daar wat probleem zones en complexen )en had ik zoiets van ik ga nooit iets mooi vinden In de winkel stelde ze me echt op mijn gemak en de 3de jurk was er boenk op , geen enkele andere jurk kon deze overtreffen dus ikke kei blij :-)Mag 3 maart terug gaan voor de volgende pas en ik moet zeggen ik kijk er zo naaruit :-) succes
Zo fijn dat de eerste meteen de juiste jurk is. Naar welke winkel ben je geweest?
@ Kelly het is belangrijk dat ze je op zo'n keuzemoment echt op je gemak stellen. Het is toch wel de jurk voor de mooiste dag van je leven. Ik kijk ook uit naar mijn volgende pasbeurt :-) @ Nele bij Couture Ann in de Molenstraat in Aalst. Echt prachtige jurken hebben ze daar. Meisje dat me geholpen heeft met het aan en uitdoen van de jurken was heel lief en vriendelijk. Groetjes
@ Kelly Ik heb ook mijn jurk gevonden bij Couture Ann in Aalst. Het eerste kleed was er bij mij ook meteen op. Super gevoel e :)
@ Kelly welk merk van kleed heb je gekozen?
Hey Nele.Een jurk van The Sposa Group is het geworden :-)Een heel speciaal gevoel is dat.Heb er trouwens ook mijn schoenen besteld. Ze konden daar maatje 35 bestellen en aangezien je dat bijna nergens vind heb ik ze meteen daar ook gekocht.Van welk merk is jouw jurk?Groetjes
Mijn jurk is van het merk Romantica.Schoenen heb ik nog niet.