Terug naar overzicht
Ik heb ze al sinds vorig jaar geboekt om ze volgend jaar op ons huwelijk te hebben :-) Ik ben ervan overtuigd dat het super zal zijn. Ze zijn ook super goed in hun communicatie en op facebook vind je voorbeelden van huwelijken waar ze gezongen hebben. Ik ben alvast fan! XX Kim
Ze zijn bij ons komen spelen op ons huwelijk en ik kan ze alleen maar aanraden!!!Wij hadden een zanger, zangers en begeleiding op gitaar. Volgende liedjes:Marry you – Bruno MarsI’m Yours – Jason M’RazI Do - Colbie CaillatHoeveel ik van je hou - Bart Peeters Parce que c’est toi – Axelle RedNiet twijfelen gewoon boeken!
Hey Elke,Wij hebben de Wysiwyg Wedding Singers tijdens een huwelijksviering opgenomen. Zij zijn echt een aanrader...http://www.cameraworks.be/wysiwyg.html Veel kijkplezier!
Wij hebben ze geboekt voor onze viering en het was echt goed. Ze zijn heel correct in het nakomen van afspraken en vlot bereikbaar via mail en telefoon. Ik vond het ook een groot pluspunt dat je zelf je liedjes kan kiezen en niet gebonden bent aan een vaste lijst. We hebben heel veel complimentjes gekregen over de muziek, dus ik kan hen zeker aanraden! De nummers die wij gebruikt hebben zijn (zanger, zangeres, piano en gitaar)9 Million Bicycles - Katie MeluaAvond - Boudewijn De GrootFields Of Gold - Eva CassidyAltijd Heb Ik Je Lief - ClouseauEverything - Michael BubleBuilt To Last - MeleeI Say A Little Prayer - Aretha Franklin
hallo elkeze zijn echt een aanrader en zoals tamara schrijft vlot te bereiken via mail en telefoononze viering was super en dat was voor een groot stuk aan hen te danken iedereen op onze viering heeft ons gezegd dat de muziek hen heeft geraakt we zijn nog steeds blij dat de pastoor ons aanrade om voor life muziek te gaanwij hadden een zanger,zangeres en piano en dit waren onze liedjes: heaven brian adamslove me tender elvis presleythe power of love celine dionfrom this moment shania twainvoor haar gene thomasvivo per lei andrea boccellialtijd heb ik je lief clouseau