Terug naar overzicht
Ik heb al van beide feestzalen positieve commentaren gehoord.Wij twijfelden ook tussen la grange of dan nu gekozen het Daemshof in Noorderwijk.
Ik heb hier al heel veel verslagjes gelezen van bruidjes die hun feest hielden in La Grange en die waren laaiend enthousiast zowel over locatie, eten als service. Iets minder feedback of Familia maar wel steeds goeie commentaar. Wat vinden jullie belangrijker: de locatie (zaal en tuin) of met meer mensen kunnen dineren (want daar lijkt het verschil volgens mij nu voor jou)? Laat je niet beïnvloeden door vrienden en familie maar kies waar jullie jezelf zien feesten! Veel succes!!
La Grange ken ik niet maar Familia ben ik al 2 keer naar een trouwfeest geweest en ben zeker vol lof over hun.Heb 1 keer bbq gehad en de andere keer warm buffet als ik mij nog goed kan herinneren en altijd was het top.grtjs
Ons feest was op 14 september van dit jaar in Familia en ik heb niets dan lovende commentaar! Wij hadden de formule met receptie/voorgerecht aan tafel/ zuiders buffet en bbq/dessertenbuffet en hadden ook de dj die vaak met hen samenwerkt. Het eten was echt overheerlijk en alles verliep vlotjes. We hebben niet één puntje van kritiek gehoord van onze gasten. Je kunt de mensen van de zaal alles vragen, ze zorgen ervoor dat je dag onvergetelijk wordt. Als wij nog eens een feest geven, gaan we onmiddellijk weer met hen in zee!
Hallo,Als je ook net iets anders wilt bekijken, stellen wij onze vernieuwde locatie voor.www.feestzaalcohibar.be Warme groetjes,Jerry