Nu Online
Momenteel zijn er 654 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze Save the date!!

21-10-2013 9:53:37
Hoi allen,

vrijdag was het dan eindelijk zover: onze 'save the date' werd verstuurd!
Waarom vrijdag? Omdat heel wat mensen dachten dat ons 'groot nieuws' een zwangerschap was en niet een verloving. Daarom wilden we onze save the date op exact 9 maanden van onze trouwdag versturen. En het heeft gewerkt! De reacties waren super :-) Een aantal mensen hebben zich laten vangen!

Onze save the date is daardoor ook een stopmotion filmpje geworden. Hier kan je dit bewonderen: https://vimeo.com/77162578
Wanneer je dit bekijkt, kan je daar ook nog een video 'Pauline' en 'Robin' zien staan: daar hebben we aan onze 'save the date' een filmpje en foto van ons pete - en metekindje geplaatst met de vraag of zij bruidsjongen en bruidsmeisje willen zijn. Bij het bruidsmeisje heb ik toevallig haar eerste 4 stapjes na elkaar op film en dat heb ik daarvoor dan ook gebruikt :-)

Groetjes,
een héél gelukkige Sev door de super reacties van vrienden en familie op onze save te date :-)

Severien
18-7-2014
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1164

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik21-10-2013 11:12:21

super leuk filmpje ;-)

Sanne
10-5-2014
 Meld misbruik21-10-2013 11:18:33

Superleuk!!

lynn
21-6-2014
 Meld misbruik21-10-2013 11:38:09

super tof gedaan!!

Nele
13-9-2014
 Meld misbruik21-10-2013 16:10:35

Heel mooi!

Greet
24-5-2014
 Meld misbruik21-10-2013 16:46:02

Ik zie dat jullie trouw, net als die van ons,ook in Zulte doorgaat. Hopelijk is bij jullie het nieuwe gemeentehuis tegen dan al klaar. Wij hebben in september het bericht gekregen dat tegen mijn trouw (24-05) het gemeentehuis niet zal af zijn en we in een andere zaal moeten trouwen. (guldepoort of raadszaal Zulte).
Je save the date is heel erg mooi. Heb ook zo een stop motion filmpje gemaakt. Was nog aan het twijfelen wanneer ik het zou versturen, maar ik dat het nu ongeveer de moment zal zijn.
Groetjes, Greet

stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik21-10-2013 20:05:20

ssuuppppeeeeerrrrr !!!

brenda
7-7-2014
 Meld misbruik21-10-2013 21:17:46

Geweldig!

fenna
18-10-2014
 Meld misbruik22-10-2013 7:46:15

Hihi superleuk! Ik trouw volgend jaar ook in zulte! Bij mij pas in oktober dus ik hoop echt dat het gemeentehuis klaar is dan. :) Ervaring met de schepen die de trouw uitspreekt? Is het wat losjes?

Severien
18-7-2014
 Meld misbruik22-10-2013 10:41:11

Hoi Fenna en Greet! Zo leuk om te zien dat er nog mede - zultenaars op dit forum zitten :-) Mijn zus werkt in het gemeentehuis en zij zegt dat de ultieme datum voor het gemeentehuis momenteel begin juni is. Dus dat het normaal gezien in juni klaar zou moeten zijn. Volgens haar zouden wij (midden juli) dus toch moeten kunnen trouwen in het gemeentehuis.
Persoonlijk geloof ik dat niet echt want dat is 6 weken voor onze trouw dus dat lijkt mij krap maar voorlopig is dat de ultieme datum. Hopelijk klopt het ;-)

Ivm de schepen: geen idee! Al weet ik wel dat er om het halfuur een trouw wordt gedaan dus echt lang zal het sowieso niet duren denk ik.

Groetjes
Severien

PS: Ik ben nu wel benieuwd welke fotograaf en zaal jullie hebben? Aangezien jullie van deze buurt zijn ... en welke fotolocatie? Wij zijn nog aan het twijfelen! Zaal wordt Alta Ripa in Outrijve.

fenna
18-10-2014
 Meld misbruik22-10-2013 12:18:53

Ja vond het ook grappig :) :) mede-zultenaars :D

Het stomme is dat je enkel in de voormiddag mag trouwen op zaterdag, en dit maar 1 zaterdag per maand :S tuurlijk moeten ze zich dan haasten. :(

Qua fotolocatie weet ik ook nog niet waar :( ik ben ook nog volop op zoek; tips zijn welkom ;) Fotografe is een vriendin die dit in bijberoep doet. En voor de zaal gaan we naar avelgem (salons regency).

Greet
24-5-2014
 Meld misbruik22-10-2013 15:56:54

Dag Fenna en Severien,

Wij hebben gekozen voor salons Mantovani in Oudenaarde.
Gezien onze wettelijke trouw gedaan wordt in de Guldepoort, gaan wij proberen van in de Guldepoort in de foyer te lunchen.(moet ik nog aanvragen). We zijn het laatste trouwkoppeltje van die dag dus we zullen normaal niet meer gestoord worden. Terwijl de rest nog iets eet of drinkt, kunnen wij dan foto's trekken aan Machelen put en in/aan het roger raveel museum (zijn kunst zegt me niet veel, maar het is een mooi gebouw: mooie binnenlocatie met grote ramen,...)
We vinden het belangrijk om niet te veel over en weer te moeten rijden, dus het leek ons handig om zowel de trouw, de lunch en de foto's op dezelfde plek te laten doorgaan.
Groetjes, Greet

Greet
24-5-2014
 Meld misbruik22-10-2013 15:58:06

o ja, onze fotograaf isTim Corbeel uit Lochristi. (www.ticor.be ).

Severien
18-7-2014
 Meld misbruik22-10-2013 20:45:58

Oooh Salons Mantovani, daar hebben wij heel lang over getwijfeld want ik vond het daar ook super !!! Eigenlijk ben ik er nog niet volledig uit ook al hebben we een andere zaal, maar gewoon omdat ik het daar zo tof vond :-)

Veel succes allesinds allebei met jullie huwelijk! Zijn jullie dan ook naar de pastoor van Zulte geweest? Wij ondertussen wel al, dat was een pak van ons hart ;-)

Greet
24-5-2014
 Meld misbruik22-10-2013 20:49:36

Hey Severien,

Wij doen geen kerkelijke viering. Enkel een ceremonie aan de feestzaal via huis van de mens.

Succes met de voorbereiding!

fenna
18-10-2014
 Meld misbruik23-10-2013 6:14:49

Wij trouwen ook niet voor de kerk maar hebben ook een plechtigheid in de feestzaal :) succes nog aan beide!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...