TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
23-5-2015
|
21-10-2013 13:28:42
Hey,
Wij hebben er niet echt ervaring mee, maar zijn er enkele dagen geleden geweest om eens naar de zalen te kijken en de mogelijkheden te bespreken. Een erg mooie locatie, vond ik! En zeker ook wel vriendelijk. Wij gaan echter niet voor hen kiezen omdat we de mogelijkheden voor het eten wat te beperkt vinden. Ze stelden uitsluitend buffetten en diners voor, terwijl wij graag iets informelers willen doen, zoals een BBQ of hapjesbuffet.
Groetjes,
Karen
|
|
inneke
21-6-2014
|
22-10-2013 20:46:57
Hey Bianca,
Wij houden ons feest daar ook. Mijn vriend heeft daar al veel feesten meegemaakt, allemaal top !
Persoonlijk vind ik het daar wel erg duur, zeker als je naast hun dure prijzen ook nog eens 6 euro pp voor stoelhoezen moet betalen.
Maar goed...
Jullie zijn voor ons, dus ik houd je berichtjes over de zaal in de raten ;-)
Groetjes
|
|
Bianca
28-6-2014
|
23-10-2013 8:39:58
@Karen,
De locatie vonden wij echt super. Maar hebben inderdaad ook enkel info gekregen over buffetten en menu's. Misschien dat dit wel mogelijk is als je het vraagt?
@ Inneke,
onze datum werd verlaat naar 28/06 omdat op de gewenste dag geen plaats meer was in de martinushoeve, dus jullie zijn toch nog voor ons.
Bij mij is het ook de vriend die er zo'n positieve ervaringen mee heeft, maar ik vind het inderdaad zeker niet goedkoop.
Gaan jullie ook de ceremonie daar houden?
Groetjes
|
|
inneke
21-6-2014
|
23-10-2013 9:36:28
Hey Bianca, nee dat gaan wij niet doen. Zijn jullie mss van Zandvliet?
in ieder geval, ik ben ervan overtuigd dat we een super ( en dure ;-) ) zaal hebben !
groetjes, Inneke
|
|
Bianca
28-6-2014
|
23-10-2013 21:24:53
Hoi inneke,
We wonen zelf niet in Zandvliet, maar mijn vriend is er opgegroeid.
Zijn vader woonde daar nog steeds, maar is vorig jaar overleden.
Het is onze manier om hem er toch een beetje bij te hebben. Zijn jullie van daar?
Ik ben er ook van overtuigd dat het super zal zijn :-)
Groetjes
|
|
inneke
21-6-2014
|
24-10-2013 9:40:20
mijn vriend is van de polder ;-)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|