Terug naar overzicht
hallo Griet Wauw een fiat 500 , super leuke en mooie compacte wagen Dit kan zeker , waarom niet ? Mijn hubby to be zou ook graag in een oldtimer fiat 500 naar het gemeentehuis rijden maar 500€ vinden we veel geld voor de wagen Mijn schoonvader had een nieuwe fiat 500 als vervangwagen en heb er dan ook eens mee gaan rijden , het was een witte met wit interieur ( heel vrouwelijk model) Ik vond hem fantastisch rijden en zei direct tegen benoit daarmee zie ik mij ook wel rijden hoor ( alleen is hij wat klein voor ons , aangezien we 3 kids hebben ) Ik zei tegen mijn schoonpapa , kan je niet zorgen dat je die als vervangwagen hebt voor onze trouw ;-) Ik zou het doen Succes
Wij hebben ook met onze eigen Fiat 500 gereden. Nieuw model, cabrio. Best leuk, toch?
Lijkt me superleuk, niet twijfelen.
Ja hoor gewoon doen,fiat 500 is super! Wij rijden ook naar de kerk met een fiat 500 maar een oldtimer. Vind de nieuwe versie ook super mooi.
zeker doen! wij hebben een ceremoniebus voor de suite en voor ons, maar na de kerkdienst kruipen we in ons eigen versierd autootje naar de feestzaal. We vinden het ook gewoon al super dat we eventjes tien minuten voor ons zelf gaan hebben. En het is ons eerste autootje en heeft toch veel waarde voor ons.
Wij gebruiken ook gewoon onze eigen wagen. We trouwen niet voor de kerk en aan het gemeentehuis moet je op een parking staan en kan je niet 'voorrijden'; We vonden het dus niet de moeite om veel geld te betalen voor ceremoniewagens.
Ja supertof!!! :-)Enneuh, alles kan als jullie het leuk vinden he!
Niemand bereid hun Fiat 500 'uit te lenen' op 4 oktober 2014? :) wij zijn nog op zoek naar een stuk of twee Fiat's voor ons gevolg...