Terug naar overzicht
nostalgic-cars.. daar hebben wij de onze gehuurd..
Wij drukken o.a. de kosten door de auto's als volgt in te delen1. bruidswagen2. wagen ouders bruid3. wagen ouders bruidegom4. wagen zus+partner en broer+partner bruid5. wagen getuige bruid + partner en getuige bruidegom+partnerVan welke regio ben je?Anders wil ik wel eens rondhoren of iemand dit niet voor een goedkoper prijsje kan doen...
hey, wij zijn van Kortemark (west-vlaanderen).Margot, waar hebben jullie je auto's gehuurd dan?
Hey Stephanie, wij zijn van de regio Antwerpen en huren ze via via (via mijn neef). Jammer genoeg kan ik niemand in de regio West-Vlaanderen die je een schappelijke prijs kan geven.Neem vooral je tijd en beslis niets overhaast.Moest je iemand kennen die aangesloten is bij een oldtimer-club, dan kan je ev navragen of die nog andere mensen met hetzelfde type wagen kent.Wij hadden geen zin om per auto gemiddeld 400 à 500 euro uit te geven.
Wel, ik moet zeggen dat ik daar ook niet zoveel zin voor heb.ik heb nu al enkele prijzen opgevraagd en meestal komt het inderdaad op deze prijs per auto.Het kostenplaatje zou een beetje te groot worden op die manier.Ik denk dat we dan toch voor een andere vervoerswijze zullen kiezen.Bedankt iedereen, voor jullie antwoorden en hulp!!!
Stephanie, ik ben ook van Antwerpenaar hebben jullie juist jullie wagens gehuurd?
Margot, wij zijn van Wilrijk en zijn ook nog aan het rondkijken voor vervoer maar helaas laat ons budget niet veel toe. Waar hebben jullie jullie wagens gehuurd? Misschien is het ook iets voor ons! Alvast bedankt! Groetjes
Hoi mede-bruidjes,Wij hebben uiteindelijk niet voor oldtimers gekozen, aangezien dit veel te duur zou uitkomen.We hebben voor een busje gekozen...Veel succes met de zoektocht alvast!Groetjes
Hoi mede-bruidjes,
Wij hebben uiteindelijk niet voor oldtimers gekozen, aangezien dit veel te duur zou uitkomen.
We hebben voor een busje gekozen...
Veel succes met de zoektocht alvast!
Groetjes