TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
stephanie
14-8-2015
|
21-10-2013 19:58:25
Ik heb eerlijk gezegd nog totaaaaaaaallll geen ervaring met trouwkleedjes passen, tis nog lang niet aan mij maar ik denk dat jurk nr 1 in je hoofd blijft spoken omdat dat echt het kleed was dat je al altijd van gedroomd hebt. als iedereen tranen in de ogen krijgt moet het zijn dat je ECHT WEL prachtig in die (2de) jurk staat !!! Je vindt het ook zelf een mooi kleedje en het staat je goed dat vindt ik uiteindelijk wel heel belangrijk want het is jou dag en jij moet stralen !! Wat je hubby betreft : ik heb nog nooit gehoord dat een bruidegom zijn bruid lelijk vond dus daar zou ik mij helemaal geen zorgen over maken, wat jij ook zult aanhebben hij zal je beeldig vinden. Ik denk dat je een beeld had van wat je graag ziet en wat je graag wou en jammer genoeg gaf dat soort kleed niet het gewenste "effect" Probeer dat beeld los te laten en geniet van hoe mooi iedereen jou vindt in je gekozen kleedje, mss niet je eerste gedacht maar wel 1000x beter ?? want nu zijn het 3mensen met traantjes maar op jullie dag heeft bijna iedereen traantjes omdat jij er zo beeldig zal uitzien !
Ik ben niet goed met woorden maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
lieve groetjes van mij x
|
|
Mylene
7-6-2014
|
21-10-2013 20:38:31
Begrijp je heel goed, en het is net wat je zegt, ik moet dat beeld echt los laten. Maar ben nu al sinds 3 jaar bezig met de trouw ( datum moeten uitstellen vanwegen ziekte hubby....) dus sinds 3 jaar zat/zit die jurk in mijn hoofd! Ik denk dat het net zo iets is als een relatie die stuk gelopen is, moet je ook eerst aanwennen Het zal allemaak wel goed komen, want had mijn schoenen al gekocht en ze zijn precies de zelfde kleur als jurk met het zelfde sort strass-steentjes erop. !! In iedergeval was het de moeite waard om helemaan naar duitsland tegaan want super service erg vriendelijk en veel begrip voor nerveuse bruidjes to be. Ok alleen al omdat ze hun eigen kollektie hebben. Groetjes en fijne voor bruidstijd xx
|
|
wendy
27-6-2014
|
22-10-2013 7:31:40
Toen ik ging passen wist ik al volledig wat ik wou maar blijkbaar was ik wat ik wou niet waar ik mee stond...dus soms moet je iets loslaten om in iets anders prachtig te schitteren, toen ik mijn ventje vroeg wat hij mooi vond zei hij "simpel niet te veel blabla" is dit nu toch het geen wat ik heb gekozen, simpel strak met vanonder tulle, bruidje het komt wel goed en als je echt twijfelt zou ik nog eens wat jurken gaan passen in dezelfde winkel :)
|
|
Lieve
|
22-10-2013 12:21:52
Als je dan kijkt naar series zoals 'Say yes to the dress', zeggen ze altijd : it's all about the bride.
Natuurlijk is de mening van je naaste omgeving belangrijk, maar het is vooral waar jij je goed en mooi in voelt.
En als jij je ergens goed in voelt, dan straal je dat uit ook op je ventje.
Misschien toch maar eens de bruidswinkel bellen om de bestelling eventueel tegen te houden, want je hebt wel besteld en een voorschot gegeven.
En dan misschien in andere winkels passen en wie weet vind je er eentje die iedereen mooi vindt en waar jij je goed in voelt en als het dan net een merk is die je bruidswinkel verkoopt kan je het daar bestellen.
Natuurlijk is het dan wel dilemma als je elders een ander merk van jurk vindt die iedereen mooi vindt en die je bruidswinkel niet verkoopt, want in hoeverre zijn ze bereid je voorschot terug te geven?
|
|
Jessie
20-7-2013
|
23-10-2013 15:55:48
Hééééééééél herkenbaar... ik ben nu drie maand getrouwd met mijn hubbie en soms betrap ik me er nog op "had ik niet beter mijn eerste gedacht gevolgd?". Ik heb laaaaaaaaang tussen twee jurken getwijfeld, zelfs toen 'jurk 2' al besteld was... in die mate dat ik mij afvroeg of ik niet beter belde om ze terug te sturen als dat nog mogelijk was. Ik heb het niet gedaan maar heb er lang slecht van gelopen. Hubbie merkte dat en uiteindelijk heb ik hem de foto's laten zien op de website van Marylise en hij haalde er 'jurk 2' meteen uit! Ik toonde hem ook de Linea Rafaelli waar ik aan twijfelde en hij bevestigde; 'jurk 2' is "THE dress". Ik heb niet anders dan complimenten gekregen over mijn jurk, hoewel ze 'simpeler' (en goedkoper ook - meevaller :d) is dan mijn "eerste keuze". Dit is uiteindelijk ook die waar mijn mama en schoonzus traantjes van kregen... (ik ben blijkbaar gevoelloos want ik heb bij geen enkele jurk gejankt - bij al de rest dan weer wel :d) .Laat het los... is het beste advies dat ik kan geven, het piekeren helpt
je geen meter vooruit, je hebt een prachtige jurk, je zal sowieso
stralen, maak je geen zorgen meer...
|
|
maartje
5-7-2014
|
24-10-2013 7:19:23
Same here! Ik ging to-taal niet met het soort jurken dat ik in mijn hoofd had... Ik heb er ook wel moeten aan wennen, want de jurk die mij prachtig staat, is net het soort waarvan ik op voorhand zei dat ik het niet ging nemen! Ga nog eens naar wat winkels, probeer nog wat jurken, en misschien kan je dan beter zelf inschatten wat mooi bij je past en wat niet. Veel succes!
|
|
Mylene
7-6-2014
|
24-10-2013 22:54:50
Goh, wat ben ik blij dat ik niet alleen ben met dit probleem. Dacht al dat er een stekje los zit bij mij, maar dat zal dan wel meevallen, alhoewel :p
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|