Terug naar overzicht
Toen ik enkele weken ging passen heb ik ook een drietal jurken aan gehad die ik mooi vond, maar waar ik steentjes wou laten af halen, of een bandje verwijderen, ... Toen ik dé jurk aan had was die perfect, en de verkoopster zei toen ook dat de jurk die je moet kiezen ééntje is waar je niets aan wil veranderen :-).Veel succes met kiezen!
Ja dit deed mij dus echt twijfelen. ?.ik wil echt een wauw gevoel en niet oké is wel mooi maar gevoel... Ik denk dat ik nog een keertje gamoeten passen hihi!
Inderdaad bij mij zei de verkoopster dat ook, de jurk die je kiest moet een jurk zijn zonder maar. Er mogen niets van minpuntjes zijn, je moet echt zeggen dit is perfect.Als je dit nog niet hebt gehad, zou ik inderdaad nog eens andere jurken gaan passen tot je dit gevoel wel hebt.
Ik zou nog eens gaan passen als ik van jou was, Sofie!Je droomjurk dient perfect te zijn zonder meer. Ik heb 65 jurken gepast en telkens had ik wel ergens een 'maar'. Tot ik dé jurk tegenkwam! Die zat lekker, was fantastisch mooi en ik voelde me er waanzinnig goed in. Zo hoort het te zijn, lijkt me.Veel succes.
Heb al een nieuwe afspraak gemaakt bij double face in maastricht. Ik ben daar in augustus al eens gaan passen super vriendelijke dames en je mag foto's nemen!En nu maar duimen hihi