Terug naar overzicht
De zaak waar wij onze ballonnetjes hadden besteld, bracht de ballonnen na de mis naar de feestzaal. Daar werden ze op de tafels geplaatst. Was wel gezellig hoor.Foto's hiervan staan op www.katrienenphilippe.bruiloftsite.nl groetjesKatrien83 dagen getrouwd
Katrien, blijkbaar ben je uit mijn geburen, kun je me zeggen vanwaar je ballonnen komen? Welke dj hadden jullie? Nog proficiat met je huwelijk! groetjes
---
Mijn schoonzus huwde in een sportzaaltje. Daar hebben we alle muren aangekleed met mais. Was echt wel gezellig, zo in het groen! Op tafel stonden vaasjes met zelfgekweekte bloemen, was echt mooi gedaan. Op de hoge tafels stonden mandje met zonnebloemen erin en daaraan hingen afwisselend witte en rode balonnen. Was echt gezellig!Wijzelf opteren ook voor balonnen omdat ik zelf met kindjes werk en dat er een beetje bij past...Natascha
Hoi Liesbeth,Onze ballonnetjes kwamen van Happy Days in Putte. Onze dj was Corona, maar niet echt aan te raden.groetjesKatrien
Hoi Liesbeth,wij gaan in september trouwen en ik ga de zaal versieren met kerstverlichting. Je neemt gewoon witte lichtjes en daarvoor span je witte of goudkleurige organza. Geeft een romantisch effect en ziet er niet kerstachtg uit. Nu de kerstperiode bijna op zijn einde is kan je goedkoop kerstverlichting kopen. Organza kan je heel goedkoop op de stoffenmerkt van maarstricht kopen, 1€ de meter. (elke vrijdag).Op de tafeltjes kan je theelichtjes in windglaasjes zetten. Ik denk dat sfeerverlichting erg belangrijk is. Groetjes, Mara
wij hadden ook kerstlichtjes in ons gedachten, maar ik weet niet of het wel echt haalbaar is ivm de stekkers en verlengkabels?????vasttapen of de grond lijkt me wel een goede oplossing?