Terug naar overzicht
Kunnen jullie geen scoutslokaal of iets dergelijks afhuren dat midden in de natuur ligt? Daar mogen meestal wel tenten bij gezet worden.Het eerste waar ik aan denk ik is het scoutsdomein Drieboomkensberg in Westmalle, ligt midden in de natuur, en er is een hoofdgebouw bij, en voldoende plaats om verschillende kleine tenten of 1 grote tent te zetten :-) wel geen idee of ze ook verhuren voor trouwfeesten en dergelijke. Maar een nee heb je, een ja kun je krijgen!
Misschien is het voor jou niet "natuurlijk" genoeg, maar ik vind het kasteeltje van Wissekerke (Bazel/Kruibeke) wel leuk. Het is omgeven door water en op het graspleintje mag je een tent zetten. De kelderverdieping met gewelven geeft uit op het water (huurprijs was vorig jaar 150 euro, je moet wel zelf voor traiteur en bediening zorgen).
Ligt wel buiten jullie regio, maar heb al een trouwfeest geweten in Domein 'De Hoge Rielen' in Lichtaart. Meer in de natuur kan je niet zitten.(trouwfeest was in verblijf Tejater dacht ik)
Misschien ook niet in de buurt en ik weet ook niet of op jullie datum de tent nog staat. De Beemden in Nijlen. Staat een tent in een bos en met goed weer kan de receptie aan een meer doorgaan. Ze vertelde mij dat de tent van april tot oktober staat.grtjs
Hallo, heb je al iets gevonden, ik ben namelijk ook op zoek naar een dergelijke locatie? Ik vind er wel hele leuke maar die zijn dan niet in de buurt...
Het is ons gelukt! We trouwen volgend jaar in De Beemden in Nijlen!!!! HAPPY!
Super leuk om te horen! Mooie locatie hé? Ik ben ook super blij dat ik mijn trouwfeest daar ga laten doorgaan en ik ken veel mensen die daar al hebben gefeest en alleen maar positieve reacties!!! ;)