Terug naar overzicht
Ok kelly dit ga ik volgen :) ik en mijn ventje moeten dit ook nog eens uitpluizen, wij hebben s middags eten met familie en getuige en s avonds een avondfeest, er kruipt toch wel wat werk in he
Ik ga ook meevolgen. Want ik weet ook niet goed hoe ik het op de uitnodigingen moet formuleren. Bij ons naaste familie worden uitgenodigd voor de diner en het dansfeest. Vrienden , de rest van de familie en collega's worden uitgenodigd voor het dansfeest. Ik vind het toch moeilijk.
ja hier is het ook moeilijk wij betalen alles zelf en moeten echt inkrimpen in alles , ik heb een grote familie en benoit niet dus ja ook is onze vriendenkring niet meer wat het geweest is, veel zien of horen we niet vaak meer dus ja die zullen we dan ook niet uitnodigen ik maak 2 verschillende uitnodigingen : 1 voor enkel diegene die naar receptie komen ( collega's enz ) en 1 voor receptie tot einde Maar omdat we enkel voor de wet trouwen vind ik toch dat het op de uitnodiging moet staan , die komen die komen het is niet zo dat dat in beperkte kring moet zijn ( er kan wel maar 50 personen in het gemeentehuis) maar dat allemaal juist verwoorden :-) en benoit is daar gene gemakkelijke in hij is nu nog zo van daar heb je nog tijd voor he maar ik zou ze toch in december willen bestellen om eind januari al te versturen want zou graag hebben dat ze voor 5 april antwoorden
dit heb ik genomen op de voorkant een gedichtje: Een mooie stap in het leven De keuze elkaar Altijd liefde te geven Elkaar ja zeggen De eed van trouw Verbonden worden Tot man en vrouwaan de binnenkantAnnelies & Brecht geven elkaar het ja-woord op 14 februari 2014 Jullie zijn van harte welkom tijdens de huwelijksinzegening in het gemeentehuis te om ...u Tevens bent u van harte welkom op onze receptie van .. uur tot ... uur, aansluitend volgt het diner.(plaats van het feest)en voor de collega's of enkel receptie laat ik de laatste zin weg gelieve voor....januari te laten weten of u al dan niet kan komen op de dag van ons dromenonze nummers en ons adres
dit heb ik genomen op de voorkant een gedichtje:
Een mooie stap in het leven
De keuze elkaar
Altijd liefde te geven
Elkaar ja zeggen
De eed van trouw
Verbonden worden
Tot man en vrouwaan de binnenkantAnnelies & Brecht
geven elkaar het ja-woord op 14 februari 2014
Jullie zijn van harte welkom tijdens de huwelijksinzegening
in het gemeentehuis te om ...u
Tevens bent u van harte welkom op onze receptie van .. uur tot ... uur, aansluitend volgt het diner.(plaats van het feest)en voor de collega's of enkel receptie laat ik de laatste zin weg
gelieve voor....januari te laten weten of u al dan niet kan komen op de dag van ons dromenonze nummers en ons adres