Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Afvinken!

23-10-2013 18:30:29
Beste bruidjes,

Ondertussen nog 246 dagen op de teller, hebben we weer iets om af te vinken. We hebben besloten om toch voor een professionele fotograaf te gaan in plaats van een vriend van de familie. We hebben dus gekozen voor Cedric Alexandre. Zeer blij met onze keuze tot nu toe!!
Op 13 november hebben we het eerste gesprek met het huis van de mens voor onze ceremonie, best wel spannend. Ik ben benieuwd wat het gaat geven, heb hier al vernomen dat je een vragenlijst krijgt om in te vullen.
Heb mijn Birdcage enveloppendoos ook verder versierd in de kleuren van de trouw. Alleen nog een kaartje met 'Cards' op en het is klaar!
Vermits het me niet lukt om de foto hierin te plakken hierbij een link: http://www.mijnalbum.nl/Album=3LR6SOLV#4LELZLYL
Tot zo ver de update, geniet nog van de voorbereidingen

Melissa
27-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 671

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik23-10-2013 21:21:48

Super als je dingen kan afvinken hé Wij hebben ook cedric alexandre als fotograaf ;-) Succes nog

wendy
27-6-2014
 Meld misbruik27-10-2013 12:49:08

Oh melissa klein vraagje waar heb je die kooi gehaald, ben ook op zoek?

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik27-10-2013 18:36:25

Heb de kooi in de blokker gekocht, was origineel flashy blauw maar heb ze zilver gespoten

wendy
27-6-2014
 Meld misbruik28-10-2013 7:09:54

ok bedankt, trouwens mooie kunstwerkjes heb jij prachtig :)

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik28-10-2013 18:13:48

Dank je! Ondanks het nogal onhandig zijn ging het toch redelijk goed. heb geantwoord op je berichtje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...